Jump to content
Annons

Röstning med fungerande nerladdning F14


woland

Recommended Posts

Annons

Tack och bock för alla grattis! Knepig festival, blev detta, från uppgift till uppladdning. ( Har lidigt med dig Woland och så åkte jag på det, gulp!) Fantastiska bidrag alla 5 övriga! Tack till alla som skickat in bidrag och som har röstat! Otroligt bra skriven recention av Laserdance! Även om meningen, "Soar" kan vara de mest fulländade tvåhundratio sekunderna i den moderna musikhistorien" , gav alla mer eller mindre magsår. Vad tyckte förresten recencenten själv om bidragen? Det hade varit kul att höra. Speciellt tack också till Ynot som överhuvudtaget gjorde denna festival möjlig.

(och lycka till med arrangerandet av nästa festival  )

Hehehe, just det, nu är det jag som blir den lycklige! 😄🙂

Jag undrar bara ska det vara så här krångligt för den som råkar vinna festivalen och inte har någon egen server? Hur har det gått till förut, finns det inte någon gratistjänst på nätet som vi kan använda oss av i detta syfte? Jag hade ju önskat att det fanns ett avsatt utrymme för festivallåtar på detta forum, så att vi slipper nyttja tvivelaktiga tjänster som leder till att de som vill lyssna på bidragen får hela datorn infekterad. Råd från veteraner mottages gärna!

M.v.h B

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta var en bra tråd som borde ha varit nitad hela tiden. Kanske därför som det aldrig blev någon tillströmning.

Tycker att detta var ett drömupplägg. Förstår inte dom som uteblev.

Världens bästa recention ( om det nu stavas så) och jag hoppas att det blir fler studiofestivaler.

Allt gott till BÄNKT.

Och hjälp till alla som behöver uttrymme för att göra dessa festivaler!

Link to comment
Dela på andra sajter

jepp Grattis Bänkt. Jag tror att det blev lite för svårt den här gången. Iden var god, men rescentionen var lite i tuffaste laget att göra rättvisa. Mycket bra bidrag av er som ställde upp. Då tar vi nya tag? vad blir nästa festival? Skall vi hitta ett populärt tema som lockar fler tävlande? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...