Jump to content
Annons

Förslag på sång av valdez till 1 up


Valdez

Recommended Posts

LÅTNAMN: christmas love

ARTIST/GRUPP: här sångförslag av valdez

GENRE: hous/ soul..

LÅTLÄNGD: 1:23

KOMPOSITÖR: 1 up

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: mp3

STORLEK: (ex.1.92 megabyte)

STATUS: Sångideér av Valdez

(

LÅTLÄNK:)

Till 1up

OBS! Denna sång är gjord mycket snabbt idag..du undrade ju lite hur det kunde låta med sång och detta är en väg...dock såg jag att du redan har en sångerska till låten..😛

länken borttagen då vi nu ska jobba med låten...

Redigerat av Valdez
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Mysigt.

Svängigt som fasiken.. Men är vi tillbaka på 70Talet?

Nu kanske det var mer sången det handla om, och den vet jag inte så mycket om, men låter soul/funk i mina öron:P

Helt okey, eller snarare toppen bra!

🙂🙂

Sången vet du inget om nähäää..😳

Ja jag tyckte låten hade en viss 70 talscharm..därför la jag lite sång till som förslag..lyssna gärna i tråden där den ligger utan sång så blir det väl mer rätt kanske...😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fasiken Valdez, du hann före 😕

Grym röst du har, visste inte att "Valdez" var en tjej, måste kolla upp vad du gjort innan.

Jag ÄLSKAR soul, ändå är detta i princip den första låten i sin genre jag hört här på forumet. Har jag lyssnat för lite i demoavdelningen eller finns det fler soullåtskrivare här???

Link to comment
Dela på andra sajter

Fasiken Valdez, du hann före  😄

Grym röst du har, visste inte att "Valdez" var en tjej, måste kolla upp vad du gjort innan.

Jag ÄLSKAR soul, ändå är detta i princip den första låten i sin genre jag hört här på forumet. Har jag lyssnat för lite i demoavdelningen eller finns det fler soullåtskrivare här???

Tjenare Stensdotter...😄

Jodå jag är minsann en tjej...en gammal en...hahah

Kul att du gillar rösten min...Det här är nog det snabbaste sångpålägg jag gjort tror jag..🙂..därav lite sura körer hehe..men allt ska inte var perfekt..då blir det tråkigt..

Nu var det ju så att jag la in detta innan jag visste att sången redan var bortlovad....men det går många tåg till så jag har inte bråttom med något..😄

Tja det är lite knapert med soullåtskrivare här på forumet...men det finns..😄

Jepp det är gött med soul, det är lätt att sjunga till på nåt vis!

kolla gärna in länken härnedan..helt annan genre men ett gött samarbete med Slaptap!

Redigerat av Valdez
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är första gången jag hör så här soulig musik här. Riktigt skönt både låt, sång och annat spel!

Jätteroligt att höra trots att det fanns en del sura toner med...😉

Tackar så mycket för all respons redan på både musik och det sångmässiga.

Nu tar jag ut denna länk, då vi nu iaf ska jobba med denna låt..🙂

Tack till alla!..🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...