Jump to content
Annons

Nyfikenheten måste stillas....


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
Tror inte jag enbart talar för mig själv när jag säger/skriver att det är otroligt jobbigt och nyfiket på vart denna sida skall bära efter uppdateringarna.

Kan Olsberg avslöja något litet förskottspaket innan det smäller?

Nyfikenhet borde vara en dödssynd... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte jag enbart talar för mig själv när jag säger/skriver att det är otroligt jobbigt och nyfiket på vart denna sida skall bära efter uppdateringarna.

Kan Olsberg avslöja något litet förskottspaket innan det smäller?

Nyfikenhet borde vara en dödssynd... 😆

Likgiltigheten och mättnaden borde vara dödsynderna... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte jag enbart talar för mig själv när jag säger/skriver att det är otroligt jobbigt och nyfiket på vart denna sida skall bära efter uppdateringarna.

Kan Olsberg avslöja något litet förskottspaket innan det smäller?

Nyfikenhet borde vara en dödssynd... 😆

Likgiltigheten och mättnaden borde vara dödsynderna... 😏

ord

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte jag enbart talar för mig själv när jag säger/skriver att det är otroligt jobbigt och nyfiket på vart denna sida skall bära efter uppdateringarna.

Kan Olsberg avslöja något litet förskottspaket innan det smäller?

Nyfikenhet borde vara en dödssynd... 😉

Likgiltigheten och mättnaden borde vara dödsynderna... 🙂

ord

😆 - Men allvarligt talat ? Kan du inte bara ge oss en liten aning? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte jag enbart talar för mig själv när jag säger/skriver att det är otroligt jobbigt och nyfiket på vart denna sida skall bära efter uppdateringarna.

Kan Olsberg avslöja något litet förskottspaket innan det smäller?

Nyfikenhet borde vara en dödssynd... 😠

Likgiltigheten och mättnaden borde vara dödsynderna... 😄

ord

Ojoj! Här var man ensam... 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror inte jag enbart talar för mig själv när jag säger/skriver att det är otroligt jobbigt och nyfiket på vart denna sida skall bära efter uppdateringarna.

Kan Olsberg avslöja något litet förskottspaket innan det smäller?

Nyfikenhet borde vara en dödssynd... 😱

Likgiltigheten och mättnaden borde vara dödsynderna... :rolleyes:

ord

Ojoj! Här var man ensam... 😆

:rolleyes: - okej då, lite spänning kan man stå ut med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer forumet fortfarande att bygga på den här plattformen? Eller blir det ett såntdär vanligt dåligt fult tråkigt pissforum som alla andra har? 😆

😄 , detta är ett vanligt forum. Phpbb´s forume är de mest använda forumen på nätet.

Ett egen kodat forum är nog att luta åt, ungefär som "Pc för alla" har. Tycker att det är en ren nergradeing, denna modellen är mer överskådlig och funkar bra 😄.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer forumet fortfarande att bygga på den här plattformen? Eller blir det ett såntdär vanligt dåligt fult tråkigt pissforum som alla andra har? 😆

😄 , detta är ett vanligt forum. Phpbb´s forume är de mest använda forumen på nätet.

Ett egen kodat forum är nog att luta åt, ungefär som "Pc för alla" har. Tycker att det är en ren nergradeing, denna modellen är mer överskådlig och funkar bra 😄.

Som exempel på vad jag menade, titta på https://www.musikhuset.org/~tiger/phpBB2/index.php

Det känns som en helt annan typ. Det här är mer överskådligt och bättre, finare smileysar - I could go on forever!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill också veta! 🙂

Jag kan vara nyfiken som en liten flicka på 7 år!!!! Det blir ett nytt lunarstorm fast Musikstorm! 😎

Då blire pjuss å kjam och ååå va mykk3 jjittajjer å mjusic d va här.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte en aning. Men jag har en känsla att det blir lite mer som en community typ MySpace eller nåt jag.. Nåt så att alla medlemar har en egen hörna att pyssla om i.. Men ändå en gemensam forumdel.. Skulle jag gissa.. Men den som lever får se som sagt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir ett nytt lunarstorm fast Musikstorm!  😎

Du menar som Jamma.se?

Då lyfter jag på hatten och tar farväl.

Ligger nåt i det ja.. Man kan ju citera ett känt tekniker citat" If it works, Dont fix it!!! ". Jag gillar också detta forum i dess nuvarande form 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nagot som jag blev lite fundersam över var anonnsen som finns i senaste nummret på sida 61. Där står det att communityt redan är öppet och tidningen hälsar alla välkommna. Det kommer antagligen hända något denna månad eller i början av Januari, annars känns det ltie som falsk marknadsföring. Jag tycker nästan det redan nu är falsk marknadsföring, eftersom det sår att comunityt redan är öppet och klart för användning. Och det är det ju uppenbarligen inte än? Det står heller inget datum för när det ska öppna.

Jag är absolut inte arg, bara lite fundersam. Det står visserligen som överskrivt; "Tjuvtitt på nya studio.se" Men längre ned får man uppfattningen om att comunityt är klart för användning.

Men men, inga sura miner här, det lär väl inte vara långt kvar innan comunityt står klart 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nagot som jag blev lite fundersam över var anonnsen som finns i senaste nummret på sida 61. Där står det att communityt redan är öppet och tidningen hälsar alla välkommna. Det kommer antagligen hända något denna månad eller i början av Januari, annars känns det ltie som falsk marknadsföring. Jag tycker nästan det redan nu är falsk marknadsföring, eftersom det sår att comunityt redan är öppet och klart för användning. Och det är det ju uppenbarligen inte än? Det står heller inget datum för när det ska öppna.

Jag är absolut inte arg, bara lite fundersam. Det står visserligen som överskrivt; "Tjuvtitt på nya studio.se" Men längre ned får man uppfattningen om att comunityt är klart för användning.

Men men, inga sura miner här, det lär väl inte vara långt kvar innan comunityt står klart 😄

Såg det me... Men det såg schysst ut på de små bilderna man kunde se 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nagot som jag blev lite fundersam över var anonnsen som finns i senaste nummret på sida 61. Där står det att communityt redan är öppet och tidningen hälsar alla välkommna. Det kommer antagligen hända något denna månad eller i början av Januari, annars känns det ltie som falsk marknadsföring. Jag tycker nästan det redan nu är falsk marknadsföring, eftersom det sår att comunityt redan är öppet och klart för användning. Och det är det ju uppenbarligen inte än? Det står heller inget datum för när det ska öppna.

Jag är absolut inte arg, bara lite fundersam. Det står visserligen som överskrivt; "Tjuvtitt på nya studio.se" Men längre ned får man uppfattningen om att comunityt är klart för användning.

Men men, inga sura miner här, det lär väl inte vara långt kvar innan comunityt står klart 😆

Håller inte med dej alls, tycker inte det står något som låter som "communityn är öppen". Det enda är "nu öppnar vi community!" vilket kan jämföras med t ex "nu går vi och badar!" eller "nu tar vi och öppnar klapparna!"...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nagot som jag blev lite fundersam över var anonnsen som finns i senaste nummret på sida 61. Där står det att communityt redan är öppet och tidningen hälsar alla välkommna. Det kommer antagligen hända något denna månad eller i början av Januari, annars känns det ltie som falsk marknadsföring. Jag tycker nästan det redan nu är falsk marknadsföring, eftersom det sår att comunityt redan är öppet och klart för användning. Och det är det ju uppenbarligen inte än? Det står heller inget datum för när det ska öppna.

Jag är absolut inte arg, bara lite fundersam. Det står visserligen som överskrivt; "Tjuvtitt på nya studio.se" Men längre ned får man uppfattningen om att comunityt är klart för användning.

Men men, inga sura miner här, det lär väl inte vara långt kvar innan comunityt står klart 😆

Håller inte med dej alls, tycker inte det står något som låter som "communityn är öppen". Det enda är "nu öppnar vi community!" vilket kan jämföras med t ex "nu går vi och badar!" eller "nu tar vi och öppnar klapparna!"...

Jo det kan i och för sig tolkas på det sättet också, och det är säkert deras mening. Men jag fick inte den känslan när jag läste det. Det var nog bara jag som vaknade på min dåliga sida 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hmm, man undrar som sagt, när blir det dags för flytt? Nu är det Januari, hur länge till kan man hålla sig? Har ju haft nog med nyfikenhet i dessa juletider. Men vi får hoppas att vi inte blir missnöjda. Låtnerladdnings problemet på demosidan ser jag i alla fall fram emot att det blir löst.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Hur blir det egentligen med forumstrukturen när communityt sätter igång? Blev så uschligt avtänd av Allears nystartade forum för någon vecka sedan, och jag kan nog inte komma på något community som har ett så överskådligt forum som detta. Blir ofta så mycket som vill stjäla ens uppmärksamhet, menyer, banners och blinkande pluppar överallt. Säg att det inte blir så här, så kan jag sova gott inatt också.

Många har redan sagt det, men jag ville ändå säga det igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...