Jump to content
Annons

Kvinnlig röst utbjudes!


Recommended Posts

Hej! Nån som vill ha kvinnlig sång?

Här är jag, en 23-årig tjej med erfarenhet från både opera- och revyscenen. Gick en musikutbildning på högskolan men hoppade av eftersom det inte var som jag tänkt mig. Fortfarande brinner jag för musiken och försöker lära mig hur tekniken fungerar så att jag kan producera egna hits i min dator.

Jag har en klar röst, lite soulfärgad. Helst sjunger jag R&B, pop och jazz.

Techno kan jag också tänka mig att prova på. Lägger gärna sång på just DIN musik med så mycket feeling jag kan..hehe.

MSN: sykkelhjul@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Som någon annan sa: Trevligt med tjejer här på forumet. Är en bristvara för tillfället. Jag skulle gärna ha lite hjälp med kvinnosång på mina låtar. Men det beror lite på hur din röst låter. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej grabbar!

Tack för alla svar jag fått! Min ambition är att svara alla, men tyvärr har jag lite dålig kolla på vilka jag mailat och inte. Därför får ni gärna maila eller adda mig på MSN om jag inte mailat. Adress: sykkelhjul@hotmail.com

Jag är inte så haj på tekniken, men håller på att lära mig. Jag ska inom en snar framtid försöka få ordning på en el två inspelningar där ni kan höra exempel på hur jag låter.

För er som undrar: Ja, jag har inspelningsmöjligheter!

Kram på er alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej!

Känns verkligen som ni lider brist på kvinnor här... 😏

ha, ha så här kommer en till...sångerska även här (trodde att det kryllade av dem..?)

Söker efter folk att samarbeta med i Göteborg, älskar live-kontakt med en publik, men även att stå och sjunga in i studio, så om du har ngt kul på gång och behöver en schysst sångerska; hör gärna av dig!!

Röstprov finns på; www.myspace.com/hedvigdemo

Hedvig

Link to comment
Dela på andra sajter

OK...

Får fäl sälla mig till skaran..

Finns en till som vill ha sångerska till div projekt. Du kan lugnt surfa

in på Twilight Zound HOME eller Diverse demos SoundClick om du vill veta

vad jag sysslar med...

Hej!

Bra musik!

Tyckte speciellt om "three roses",

kul med Vangelis och Jarre...trodde ingen lyssnade på dem nuförtiden; är uppväxt med deras musik eftersom de är pappas favoriter... 😆

Skulle vara kul o testa ngt ihop om du har lust & tycker att min röst skulle passa...

Hedvig

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 år senare...

Hejsan! Micke heter jag och jag söker en tjej som HAR tillgång till egna inspelningsmöjligheter och sång!

Håller på med ett nytt projekt nu som verkligen behöver vocals =)

Ni kan kolla in mina andra låtar här men projektet som är aktuellt är inte upplagt än!

Nu ser jag också att detta var jätte jätte längesedan men hör av dig om du är intresserad!

Hälsn

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...