Jump to content
Annons

Galet cool flöjt i TV4 i morse?


Mats Stålbröst

Recommended Posts

Annons

Hur jäkla fräckt som helst! Istället för syntar hade jag lätt använt den lurens bastoner. Ljudet var något helt speciellt.

Men jag föredrar likt förbannat låten han gjorde på härjedalspipa tillsammans med en bassist. Nä, jag tror jag sätter på den igen... (Undrar var man kan köpa den glada lilla låten Postlåda 1523?)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur jäkla fräckt som helst! Istället för syntar hade jag lätt använt den lurens bastoner. Ljudet var något helt speciellt.

Men jag föredrar likt förbannat låten han gjorde på härjedalspipa tillsammans med en bassist. Nä, jag tror jag sätter på den igen... (Undrar var man kan köpa den glada lilla låten Postlåda 1523?)

Här kan nu köpa skivan

Länk

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur jäkla fräckt som helst! Istället för syntar hade jag lätt använt den lurens bastoner. Ljudet var något helt speciellt.

Men jag föredrar likt förbannat låten han gjorde på härjedalspipa tillsammans med en bassist. Nä, jag tror jag sätter på den igen... (Undrar var man kan köpa den glada lilla låten Postlåda 1523?)

Här kan nu köpa skivan

Länk

Tackar för infon. Men den blev dock lite sen. Mailade Göran och fick skivan i förrgår. Kanonkul! Tack ändå! (Så har man då börjat skaffa lite folkmusik. Banne mig på tiden!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur jäkla fräckt som helst! Istället för syntar hade jag lätt använt den lurens bastoner. Ljudet var något helt speciellt.

Men jag föredrar likt förbannat låten han gjorde på härjedalspipa tillsammans med en bassist. Nä, jag tror jag sätter på den igen... (Undrar var man kan köpa den glada lilla låten Postlåda 1523?)

Här kan nu köpa skivan

Länk

Tackar för infon. Men den blev dock lite sen. Mailade Göran och fick skivan i förrgår. Kanonkul! Tack ändå! (Så har man då börjat skaffa lite folkmusik. Banne mig på tiden!)

😑 Jajjemen!!! Bannemejpåtiden, var ordet! Är du intresserad av mer sjysst folkmusik, kolla in forumets folkmusiktråd (i min signatur) på första inlägget finns de tips på en jädra massa bra musik.

Peace & tretakt/

Magnus

Redigerat av Umemagnus
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...