Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I dagens Lantz i P3 med Annika Lantz, och bisittaren Josefin Crafoord, intervjuades bandet Koop.

Annika hade med sig sin mans Studio 8-06 med Koop-artikel till studion och Äterkom flera gÄnger under intervjun till tidningen och SpÄr-för-spÄr.

Annika: Prenumererar ni pÄ den?

Koop: Nae.

Annika: Varför tror ni min man gör det?

Koop: DÀrför att han kanske har... eh... Han Àr sj... sjukligt intresserad av mjukvara, kanske.

Annika: Hahaha, det Àr sÄ obehagligt. Det Àr det jag misstÀnker!

Annons
Postat
I dagens Lantz i P3 med Annika Lantz, och bisittaren Josefin Crafoord, intervjuades bandet Koop.

Annika hade med sig sin mans Studio 8-06 med Koop-artikel till studion och Äterkom flera gÄnger under intervjun till tidningen och SpÄr-för-spÄr.

Koop: DÀrför att han kanske har... eh... Han Àr sj... sjukligt intresserad av mjukvara, kanske.

Du mĂ„ste ju ha vĂ€rldens största öron... var snappar du upp allt ifrĂ„n, finns det nĂ„gonting du missar? 😄

Postat
Förknippas tidningen enbart med mjukvara i dom flesta fallen?

Det Àr ungefÀr detsamma som att frÄga: förknippas datorer med mjukvara? SÄklart - eftersom de flesta gör musik med hjÀlp av datorn i nÄgot led.

Om man inte förstĂ„r vad det Ă€r vi skriver om eller Ă€r intresserad av Ă€mnet, tror jag det Ă€r lĂ€tt att missuppfatta den. Precis som jag skulle missuppfatta alla motor- och fotbollstidningar. 😄

Den som har receptet för att separera musikproduktion frÄn teknik borde fÄ Nobelpris i... eh.. fredspriset pÄ forumet?

Postat

Du mĂ„ste ju ha vĂ€rldens största öron... var snappar du upp allt ifrĂ„n, finns det nĂ„gonting du missar? 🙂

Ja, till exempel sport 😎

Du skulle sÀkert kunna sÀga till mig att DjurgÄrden möter FÀrjestad i Finnkampen ikvÀll, och jag skulle inte reagera ett dugg.

Fast nu har jag lÀrt mig att Kalmar FF spelar i Champions League.

Postat (redigerat)

Hur lÄngt in i sÀndningen?

Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nĂ„n timma... 😎

EDIT : HITTADE!

Redigerat av Emo Niobic
Postat
Jaja, jag undrade bara juh  😼

Passa dej! NĂ€sta gĂ„ng ryker prenumerationen! 🙁

😛

Jag prenumererar inte 😉

Jag köper min i pressbyrĂ„n varje gĂ„ng! 😆

Postat
Du skulle sÀkert kunna sÀga till mig att DjurgÄrden möter FÀrjestad i Finnkampen ikvÀll, och jag skulle inte reagera ett dugg.

SnÀlla du, DjurgÄrden ligger i Stockholm, inte i Karlstad. Och definitivt inte i Finland!

Och vad i hela friden Ă€r det för mĂ€rkvĂ€rdigt med att dom odlar champinjoner i Kalmar..? 😼

Postat

Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nĂ„n timma... 🙁

Dela med dej! 😼

Postat

Du mĂ„ste ju ha vĂ€rldens största öron... var snappar du upp allt ifrĂ„n, finns det nĂ„gonting du missar? 😉

Ja, till exempel sport 😼

mohaha 🙁😆

Postat

Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nĂ„n timma... 🙂

Åh, vad jag Ă€lskar sĂ„dant hĂ€r narcisistiskt beteende 😆

För övrigt rockar Lantz! Hon Àr min idol!

Postat

SnÀlla du, DjurgÄrden ligger i Stockholm, inte i Karlstad. Och definitivt inte i Finland!

Och vad i hela friden Ă€r det för mĂ€rkvĂ€rdigt med att dom odlar champinjoner i Kalmar..? 🙂

🙂😆😆😆😆😆😆😆

Postat

Nej nej, nu Àr du ute och cyklar Mats, rÀtt kommentar ska vara:

Lantz uppmĂ€rksammar dessutom att Koop trots pĂ„tryckningar frĂ„n Studio-redaktionen valt att behĂ„lla den gamla titeln pĂ„ lĂ„ten. IstĂ€llet för den nya förbĂ€ttrade som vi myntade pĂ„ omslaget. 😛

/Majken

Postat

Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nĂ„n timma... 😛

Åh, vad jag Ă€lskar sĂ„dant hĂ€r narcisistiskt beteende 😄

Vet inte hur seriös du var, men jag tycker definitivt att Lantz Ă€r en av de orsakerna till att man kranar fram P3 pĂ„ radion 😛

/Daniel

Postat

Är inte för intresserad av att höra Lantz babbla i nĂ„n timma... 😛

Åh, vad jag Ă€lskar sĂ„dant hĂ€r narcisistiskt beteende 😄

Vet inte hur seriös du var, men jag tycker definitivt att Lantz Ă€r en av de orsakerna till att man kranar fram P3 pĂ„ radion 😛

/Daniel

Jo, det var en rolig diss... Lantz Àr bra!

Postat

Lantz uppmĂ€rksammar dessutom att Koop trots pĂ„tryckningar frĂ„n Studio-redaktionen valt att behĂ„lla den gamla titeln pĂ„ lĂ„ten. IstĂ€llet för den nya förbĂ€ttrade som vi myntade pĂ„ omslaget. 😏

/Majken

Ahh, det var sĂ„ det var ja, hade glömt det. đŸ„°

Förresten, Majken Àr alltför blygsam för att tipsa om sin nya webbsajt. Han har lagt ner massor av tid pÄ den, sÄ var lite schyssta nÀr ni ger omdömen!

http://hem.passagen.se/majken/

/Mats

Postat

Lantz uppmĂ€rksammar dessutom att Koop trots pĂ„tryckningar frĂ„n Studio-redaktionen valt att behĂ„lla den gamla titeln pĂ„ lĂ„ten. IstĂ€llet för den nya förbĂ€ttrade som vi myntade pĂ„ omslaget. 😏

/Majken

Ahh, det var sĂ„ det var ja, hade glömt det. 🙂

Förresten, Majken Àr alltför blygsam för att tipsa om sin nya webbsajt. Han har lagt ner massor av tid pÄ den, sÄ var lite schyssta nÀr ni ger omdömen!

/Mats

Ser ju bra ut, Majken verkar ha gĂ„tt framĂ„t đŸ„°đŸ„°

Postat
Jag heter Majken Jackson och Àr en kanadensisk minigris som bor

med familjen Nilsson i TrollbÀcken utanför Stockholm.

Mina intressen Àr MAT och sova.  PÄ sommaren Àr det inte fel att

arrangera om i trÀdgÄrden och hjÀlpa matte med trÀdgÄrdsarbetet.

img1.gif

sjukt snygg.. hade jag inte hÄllit pÄ att nÀstan somna hade jag skrattat sÄ jag pinkat ner mig.. nu blir jag glad att jag kan hÄlla ögonen öppna

🙂

Postat

/Mats

VaddĂ„, husse Ulf - jag trodde husse hette Olsberg... 🙂

ApropÄ det, var Àr resten av redaktionens hemsida Mats_S...?

http://www.pigmanagement.se/

"InstÀngda som grisar i vÄra boxar tvingas vi vara produktiva dagarna i Ànda."

eller..?

(FörlĂ„t, kunde inte hĂ„lla mig... Jag har varit alldeles för seriös alldeles för lĂ€nge. Det var Mats_S som började 😆 )

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.