Jump to content
Annons

IRL Kalmar


Signert

Recommended Posts

Annons

Haha, ja kanske det...

Kan nog inte vara där jättelänge, men en öl eller två borde man ju kunna hinna med. 🙂

När börjas det?

Edit: Jaha, är det dom!

Har läst om dem i Barren tror jag, och tänkt att de kanske kunde vara nåt... *lyssnar* Hmmm, kanske inte jättespännande, men ändå helt ok...

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

Linus: Teatervallen ligger bakom teatern, alltså vid larmtorget ungefär...

Ok, det ser ju schysst ut. (Kul att det ÄNTLIGEN verkar hända nåt med Kalmars musikliv!!)

Ska man sikta på att va där vid 21, så att man hinner prata lite innan det blir högljudd livemusik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte hur jag kunde få "I just can't get enough" till "I just can't help myself" 😉

Kul att ses!

Måste kolla i Östran imorgon också och se hur bilden på mig och Johan blev... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta den långa stentrappan upp.

den såg jag en kille som "ramlade" ner för.. eller snarare blev puttad ner för..!!!

jag hänger nog på nästa IRL i kalmar.. verkar var mkt folk där nere numera.. förrut vare typ ja o slippedaway.. 😉

jag har hört om en schysst irländsk/skottsk influerad pub vid stortorget(vid jättekyrkan!!) kanske man kan kolla upp!!!

peace

Link to comment
Dela på andra sajter

Men nu hade de insläpp genom teaterns huvudentré, så vi behövde inte riskera nåt trappfall... 🙂

Mycket folk ja... Om det var du och Slippedaway förut, så var det en ökning med hela 150% nu! 😳

Men det kan vi väl se till att bräcka nästa gång. Varför inte den 30/11 när Signerts band spelar på Tiffay's?

"Pipes of Scotland" heter förresten puben du tänker på. Den ska vara schysst tror jag, men jag har inte varit där själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men nu hade de insläpp genom teaterns huvudentré, så vi behövde inte riskera nåt trappfall... 🙂

Mycket folk ja... Om det var du och Slippedaway förut, så var det en ökning med hela 150% nu! 🙂

Men det kan vi väl se till att bräcka nästa gång. Varför inte den 30/11 när Signerts band spelar på Tiffay's?

"Pipes of Scotland" heter förresten puben du tänker på. Den ska vara schysst tror jag, men jag har inte varit där själv.

puh! vilken tur för er.. 😉

det är helt krejzy!!! 150% 😎

30/11... hmm kanske det kanske.. 😛 signerts band?? ok.. kanske det!!

så heter det ja!!! det har jag hört ska vara asbra!!!!!! fan va ja ska göra reklam på alla IRL i framtiden!!! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var mycket trevligt, tack för sällskapet!

Vore otroligt roligt om lite folk från forumet ville sluta upp den 30:e när vi (Swedish For Beginners) spelar! :rolleyes:

Själv funderar jag på att gå och lyssna på Sugarplum Fairy och Pipas om två veckor. Tycker det är kul att det har dragits igång en riktig popklubb.

Redigerat av Signert
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...