Jump to content
Annons

IRL Kalmar


Signert

Recommended Posts

Annons

Ja det vart ju en trevlig stund på eftermiddagen.. 😄 Då har man träffat två forumkändisar då äntligen. 😄

Lite IRL light edition kändes det som, men det passar bra för mig som är lite mer av det lugna slaget. Talades väl rätt mkt om vad Signert å Linus gjort på andra IRL:er, men det var trevligt. 🙂 Linus tog väl ett ett par bilder men det var väl inte så mkt å hänga i julgranen kanske. Får se om de hamnar här, bara som bevis att vi faktiskt existerar på riktigt här nere. 😉 Jag såg inte så där jättemunter ut kanske, hoppas att Linus vill leka lite i Photoshop först å typ vända uppåner på min mun eller nåt sånt, haha.. 😛

nu ska jag jobba vidare i Finale, gott folk. Nattinatt!

Link to comment
Dela på andra sajter

I Kalmar är det en stor händelse när Studio Forum har IRL.

Så stor att det hamnar i tidningen. 😱

Närmare bestämt Östra Småland i fredags, "vimmelreportage" från Tiffany's:

irlkalmar.jpg

Android fastnade tyvärr inte på bilden. Om inte Linus har några mobilkamerabilder...

Link to comment
Dela på andra sajter

I Kalmar är det en stor händelse när Studio Forum har IRL.

Så stor att det hamnar i tidningen. 😄

Närmare bestämt Östra Småland i fredags, "vimmelreportage" från Tiffany's:

irlkalmar.jpg

Android fastnade tyvärr inte på bilden. Om inte Linus har några mobilkamerabilder...

Så vackert så jag blir tårögd.

Tyvärr blev mina mobilbilder helt värdelösa, svarta och suddiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

I Kalmar är det en stor händelse när Studio Forum har IRL.

Så stor att det hamnar i tidningen. 😛

Närmare bestämt Östra Småland i fredags, "vimmelreportage" från Tiffany's:

irlkalmar.jpg

Android fastnade tyvärr inte på bilden. Om inte Linus har några mobilkamerabilder...

Så vackert så jag blir tårögd.

Tyvärr blev mina mobilbilder helt värdelösa, svarta och suddiga.

Puh, vilken tur!!

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att gå på Tiffany's imorrn igen och lyssna på Pipas och Sugarplum Fairy. Kan nog bli trångt, dock.

Tiffany's har äntligen skaffat en riktig hemsida: http://www.palacekalmar.com

Nån mer?

Hade funderingar på det innan jag såg att de höjt inträdet (vilket iofs inte är alls konstigt)... 120pix för 2 band jag inte gillar känns lite mycket. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Funderar på att gå på Tiffany's imorrn igen och lyssna på Pipas och Sugarplum Fairy. Kan nog bli trångt, dock.

Tiffany's har äntligen skaffat en riktig hemsida: http://www.palacekalmar.com

Nån mer?

Hade funderingar på det innan jag såg att de höjt inträdet (vilket iofs inte är alls konstigt)... 120pix för 2 band jag inte gillar känns lite mycket. 😉

Japp, det är olika inträde beroende på band. Sugarplum Fairy är ju världsberömda i hela Tyskland. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Bidde det inga forumpolare hmm fan Signert kom till Linköping du kan slagga hos mig finns gästrum i kåken inget fancy stuff men det funkar. Säkert fler här som har plats oxå.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Bidde det inga forumpolare hmm fan Signert kom till Linköping du kan slagga hos mig finns gästrum i kåken inget fancy stuff men det funkar. Säkert fler här som har plats oxå.

Göran

För långt från havet. 😛

om du cyklar till vimmerby eller så o paddlar kanot resten helastångån upp klarar du det nog på.. en vecka.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...