maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Hej. Jag vet att det finns och jag vet att frågan varit uppe innan, men det visade sig vara väldigt svårt att söka på - keyboard är också klaviatur och varannan tråd innehåller ordet "midi". Googla var inte heller lätt. Och fastän jag försökt har jag inte hittat. Därför vänder jag mig till er. Någon som vet?
Neko Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 (redigerat) Testa? Sökte på tangentbord, fick några svar som var relaterade. Fanns lite gamla trådar. Redigerat 9 oktober 2006 av Neko
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 (redigerat) Kära damer och herrar, På nytt internationellt rekord - 1 minut, har Neko sökt och funnit. Tack! EDIT: jo, sökte också på tangetbord. Fick den där sidan men den var nere inatt när jag var som mest sugen. EDIT2: Angående posten nedanför: Den där funkar bara för mus. EDIT3: Våra avatarer är tusan varandras poler. Rött -grönt, glad - arg, man - kvinna, höger - vänster. kolla: Redigerat 9 oktober 2006 av maxmaxmax
Neko Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 (redigerat) Hittade även denna i propellerskallarnas länkarkiv. EDIT: Sorry max, var lite snabb där kanske... Redigerat 9 oktober 2006 av Neko
Lonian Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Jag köpte en kass midi keyboard en gång. Gick tillbaks med den i affären och fick pengarna tillbaka. Jag hade dock fortfarande midiprogramet kvar. Märkte att det funkade fint att spela på tangentbordet i programet, so Det har jag fortfarande kvar (= Det här var nog över 10 år sedan dock.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.