Hellpig Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 đ Hur hĂ€ller man soppa sĂ„ att det blir en hög? Och vad menar du egentligen? đ
IDF Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 đ Hur hĂ€ller man soppa sĂ„ att det blir en hög? Och vad menar du egentligen? đ jag hĂ„ller med hellpig, va fan menar du..??? đ
herwhisper Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Antar att det Ă€r den nya avdelningen som ligger under Off Topic. Fattade nada först jag med... đ
Pazo Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Ja. Han menar SOPtunnan som kommit till i forumet. LĂ€ngst ner under OT ligger den đ
IDF Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 Antar att det Ă€r den nya avdelningen som ligger under Off Topic.Fattade nada först jag med... đ Studio forum forum.studio.se Om sajten hmm?? đ đđđđđđđ njae. jag vet inte riktigt.... lĂ„dan Ă€r sĂ€kert full som vanligt.. đ
tbruce Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Snyggt med en sopphög.. ! Haha, skönaste inlĂ€gget nĂ„nsin. đ
Woxxy Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Snyggt med en sopphög.. ! Haha, skönaste inlĂ€gget nĂ„nsin. đ HĂ„ller med đ Det Ă€r otroligt hur vissa stavar pĂ„ det hĂ€r forumet. Mycket sĂ€r skrivning dessutom. ICA sĂ€ger: "HjĂ€lp vĂ„r kassa personal, vĂ€nd koden mot dig."
Björn Olsberg Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 ICA sÀger: "HjÀlp vÄr kassa personal, vÀnd koden mot dig." För att inte tala om deras klassiker i sammanhanget: "Vi söker kassa medarbetare". SÄg jag nÄgon rÀcka upp handen?
floaty Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 đ Hur hĂ€ller man soppa sĂ„ att det blir en hög? Och vad menar du egentligen? đ jag hĂ„ller med hellpig, va fan menar du..??? Meh hallĂ„... Man fryser in soppan som isbitar, vilka man sedan krossar och hĂ€ller upp i en hög. đ SĂ€r-Skivhuset i Halmstad: "Kassa kön gĂ„r före lyssningen" - UrsĂ€kta, jag har lite krux med p*nis, skulle ni kunna akta er?
Nexustwins Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 ICA sĂ€ger: "HjĂ€lp vĂ„r kassa personal, vĂ€nd koden mot dig." För att inte tala om deras klassiker i sammanhanget: "Vi söker kassa medarbetare". SĂ„g jag nĂ„gon rĂ€cka upp handen? đ - Har alldrig tĂ€nkt pĂ„ att man kan ta det sĂ„dĂ€r ^^.
PBM Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Det har ju varit massor av svamp i skogen i höst sÀgs det, av Karl-johansvamp borde man kunna greja en sopphög
Pico Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 (redigerat) Det har ju varit massor av svamp i skogen i höst sĂ€gs det, av Karl-johansvamp borde man kunna greja en sopphög Jo... đ Edit: Hmm, nu var ju inte den lĂ€nken menad som knark-tips. Ska den bort? Redigerat 12 oktober 2006 av Pico
Hellpig Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 ICA sĂ€ger: "HjĂ€lp vĂ„r kassa personal, vĂ€nd koden mot dig." För att inte tala om deras klassiker i sammanhanget: "Vi söker kassa medarbetare". SĂ„g jag nĂ„gon rĂ€cka upp handen? NĂ€r jag sökte jobb efter mina studier fanns det stort IT-företag, med vĂ€ldigt tuff attityd... i stil med "vi vill bara ha de bĂ€sta för vi Ă€r eliten"-attityd. I deras annons stod det bland annat att man skulle vara duktig pĂ„ "rĂ€tt stavning" plus lite andra fel. SĂ„ elit var de! đ
Fidden Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Vilken soppa det blev... Undrar förresten om man kan koka soppa pĂ„ karljohan-svamp. Soppsoppa. Mmmm. (om vi befunnit oss i off-topic vet jag precis vad dark of light skulle göra nu.. đ ) PĂ„ tal om rĂ€ttstavning sĂ„ Ă€r vĂ€l just soppa en ganska lĂ€ttstavad rĂ€tt. Gulasch Ă€r nĂ„gon nivĂ„ svĂ„rare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.