Jump to content
Annons

svt ikväll


lodger

Recommended Posts

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)

Absolut, alla ni som gillar killar med långt hår i tajta byxor, sminkade falsettsjungande kokainvulgos; titta ikväll!

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
12 timmar  musik i kommunalTV 🙂

sen dröjer det nog 25år till nästa gång 🙂

Hmm... undrar hur länge jag behöver vänta för att se ngt i min genre... ?

Vaddå, Elvis-natten i Svt1 var ju för inte så länge sen..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Palleman (oregistrerad)

Kan tipsa alla om humorklippet vid 3.15 inatt...

Bad News.... hur bra som hellst... har nog sett den typ 20ggr och den är lika bra varje gång... så missa den inte...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hickade till lite tidigare idag när jag såg denna tråd. Orden "Machine Head" lyste liksom genom all annan text. Visade sig dock att det var Deep Purple's original och inte den våldsamt bra metal gruppen från Los Angeles. Nåja gamla Alice Cooper är ju riktigt trevlig iaf 🙂

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoho, det ska jag!! Och vaddå klyschig, det var ju dom där gubbarna som skapade många av orginalen. "Highway star" e en av mina favoriter.......

Nejnej visst kan jag inte skylla på orginalen att de är klyschiga, men musiken är i mitt tycke ganska tråkig och förutsägbar. Banden som visas ikväll skapade rockklyschorna..

Link to comment
Dela på andra sajter

Banden som visas ikväll skapade rockklyschorna..

Det är väl snarare kopiorna som gjorde det...

Jaja, det var det. Det jag försökte få fram handlade inte direkt om klyshorna, utan att de större uttjatade banden som maiden och metallica kommer ikväll. Vi lär varken få se dödsmetall och nu-metal vilket jag iofs inte bryr mig om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var kul på TV, altså. Slocknade dock vid 3 tiden. Urk. Mycket var kul att se, men Metallica blev jag mycket besvikna på. Deras konsert man fick se var riktigt kass, faktiskt. För att inte tala om ljudet på den. Nejnej... Bad News har jag sett förr, den är så jäkla kul! Å låten med. "I wanna drink 'til I die". Stammispartylåt här uppe i norr.

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om svt, nån som kollar på 1:an just nu? Det är om en festival i sahara-öknen, det lustiga är att trumsetet är uppmickat men jjlabs-trummickar. 😄

Jag vill minnas att det är ett svenskt märke, undra varför dom valde just dom mickarna och hur fick dom tag på dom? haha 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...