Jump to content
Annons

andra låten


Recommended Posts

* LÅTNAMN: Keep Up (bytte namn 😄)

* ARTIST/GRUPP: DJ Error aka jag

* GENRE: Trance (?)

* LÅTLÄNGD: 3:51

* KOMPOSITÖR: Sandgren

* PRODUCENT: Sandgren

* EV. MEDVERKANDE: ---

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STATUS: Låten är hyffsat färdig men tar gärna emot förslag på vad som kan förbättras och hur!

* LÅTLÄNK: http://media.putfile.com/DJ-Error---Stream-v2

Min andra "riktiga" låt typ 😄 Är rätt nöjd med denna, dock kanske beatet kan förb'ttras och sen e där heller ingen bas, jag kan fan inte alls få till de me basen asså, låter aldrig rätt typ! använder fl, så om nån vill hjälpa o så så adda min msn eller nått!

*edit* Hade tråkigt, och såg Nexustwins, Ekans tråd och såg deras "cover" 😄 Så då tänkte jag med göra en för skojjs skull 😄

keepupcoverqh2.jpg

Redigerat av Sandgren
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
En hel del som varit här i tråden men få som skrivit, bump 😛 Kommentera! 😄

Det är inte alltid en CD-skiva säljer..även om den finns i butiken... 😛

Lyssnade igår men kom inte på något konstruktivt att skriva om din låt... det finns tusentals låtar här som gått samma öde till mötes då de inte framkallat något speciellt man inte hört förr...

Men det kanske kommer någon som kan ge dig feedback du har nytta av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ha mer aktiviteter i låten.

Släng in en arpeggiosynth eller nåt liknande, gärna ett svepande ljud i bakgrunden, och var tusan är basen? BOMP BOMP! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt arr! Var är basen, mattorna osv. ? Just nu är det i mina öron "blip blop" med trummaskin. Du måste definiera harmonierna med bas eller något ackord i bakgrunden som "guidar oss lyssnare". 🙂

Redigerat av Snake
Link to comment
Dela på andra sajter

Detta var , i mina öron, JÄV**** jobbigt att lyssna på!!!!!!!!!!!!

Tyvärr . . .

Det låter ju bara BLIP BLIP BLIP BLIPPEDIPPI BLOPP..... 😳

Basen fattas... DUnk blip, fisjh blop, dunka tish bloppediplipp dunk. . ..

Det är allt jag hör. . .

Kunde tyvärr inte lyssna på hela låten då jag nästan dog på grund ut av för mycke blippande och bloppande.. .

Hehe. .. 😄 Sorry m8.... Låter inte bra i mina öron. Och att du bumpar 1 gång, kanske två gånger är lungt, men jag blir bara irriterad när du bumpar låten för många gånger. . . och då får jag fel "syn" på låten redan innan jag hört den. . . 😕

Redigerat av Kenta K
Link to comment
Dela på andra sajter

xzeet (oregistrerad)

Jag har iofs inte lyssnat på låten, så ajg tänker inte kommentera den, mer ditt sätt att angripa problemet med basen på.

Skitsamma om du har svårt att sätta basen, och om det inte låter bra. Det finns inga websidor i hela världen som kan hjälpa dig, det enda du behöver är några hundra timmar framför skärmen och sen sitter det!

(All you need is.... patience)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...