Jump to content
Annons

Borttagen


P-O

Recommended Posts

Annons

Mystiskt var ordet! :rolleyes:

Jag blev en aning yr av skakandet, men rent konstnärligt är det säkert vackert. De första 30 sekunderna var helt i min smak, men sen blir det lite mycket av det goda.

Jag har ju inte sett hela The Blair Witch Project, hur jag nu kom att tänka på det.

"Det viktiga är ju att man vill och att man försöker och att man är lite dum i huv'et som vi brukar säg.." /Tord Yvel, Varan-TV

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mystiskt var ordet! 😉

Jag blev en aning yr av skakandet, men rent konstnärligt är det säkert vackert. De första 30 sekunderna var helt i min smak, men sen blir det lite mycket av det goda.

Jag har ju inte sett hela The Blair Witch Project, hur jag nu kom att tänka på det.

"Det viktiga är ju att man vill och att man försöker och att man är lite dum i huv'et som vi brukar säg.." /Tord Yvel, Varan-TV

🙂

Tack för att du tittade gol! 😄

Ibland får man vara lite öppen för andra infall i musikskapadet så som detta

i bilder och rörliga sådana. Roligt att göra film till sin musik visst är

den något skruvad sak. Jodå huvudet har jag i behåll bara att jag

kanske tänker längre hur man kan uttrycka sin musik vidare. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mystiskt var ordet! 😄

Jag blev en aning yr av skakandet, men rent konstnärligt är det säkert vackert. De första 30 sekunderna var helt i min smak, men sen blir det lite mycket av det goda.

Jag har ju inte sett hela The Blair Witch Project, hur jag nu kom att tänka på det.

"Det viktiga är ju att man vill och att man försöker och att man är lite dum i huv'et som vi brukar säg.."  /Tord Yvel, Varan-TV 

😆

Tack för att du tittade gol! 😎

Ibland får man vara lite öppen för andra infall i musikskapadet så som detta

i bilder och rörliga sådana. Roligt att göra film till sin musik visst är

den något skruvad sak. Jodå huvudet har jag i behåll bara att jag

kanske tänker längre hur man kan uttrycka sin musik vidare. 😉

Härligt att höra!

Glömde helt bort musiken och det är väl kanske hur den fungerar tillsammans med filmen som egentligen är det viktiga. Det faktum att jag inte tänkte på musiken, visar ju hur fint den passade in.

Skulle även kunna tänka mig musiken i en film som utforskar ett gammal byggnad, kanske ett slott eller något i den stilen. Mycket mörker och snabba klipp. Eller kanske i en film med en vilsen och rädd person som blir förföljd genom en kuslig och mörk skog.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Mystiskt var ordet! 🙁

Jag blev en aning yr av skakandet, men rent konstnärligt är det säkert vackert. De första 30 sekunderna var helt i min smak, men sen blir det lite mycket av det goda.

Jag har ju inte sett hela The Blair Witch Project, hur jag nu kom att tänka på det.

"Det viktiga är ju att man vill och att man försöker och att man är lite dum i huv'et som vi brukar säg.."  /Tord Yvel, Varan-TV 

😄

Tack för att du tittade gol! 😎

Ibland får man vara lite öppen för andra infall i musikskapadet så som detta

i bilder och rörliga sådana. Roligt att göra film till sin musik visst är

den något skruvad sak. Jodå huvudet har jag i behåll bara att jag

kanske tänker längre hur man kan uttrycka sin musik vidare. 🙂

Härligt att höra!

Glömde helt bort musiken och det är väl kanske hur den fungerar tillsammans med filmen som egentligen är det viktiga. Det faktum att jag inte tänkte på musiken, visar ju hur fint den passade in.

Skulle även kunna tänka mig musiken i en film som utforskar ett gammal byggnad, kanske ett slott eller något i den stilen. Mycket mörker och snabba klipp. Eller kanske i en film med en vilsen och rädd person som blir förföljd genom en kuslig och mörk skog.

😎

Ta testa nångång gol och gör nåt! Busenkelt att sätta ihop en film i mitt fall med"Windows Movie Maker". Har använt en liten en Sony DSC-W30 digitalkamera

har ganska bra filmkvalite därimott går det inte att zooma när man filmar lite synd

förstås men det funkar ju ändå ganska hyfsat ändå utan det. 🙂

w30_front.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...