Majken Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 I artikelarkivet hittar du specialnummer, programtips och jämförande tester. Från och med Studio 1-2006 så går det även att köpa hela tidningen i pdf-format. Priset börjar på 10 kr och du betalar med mobiltelefonen, visa-kortet eller IDG Konto för att direkt få tillgång till artiklarna du köpt. Är du medlem på IDG.se så läggs köpta artiklar även till ditt konto vilket innebär att du kan logga in och ladda hem dem hur många gånger du vill. Till Artikelarkivet
tbruce Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Fint. Hur gör jag för att få hela min prenumeration som pdf?
Majken Postat 12 september 2006 Trådstartare Postat 12 september 2006 Tbruce: Det finns ingen möjlighet att prenumerera på pdf'er i dagsläget, helt enkelt eftersom det inte funnits tillräckligt intresse för det. Se det istället som en möjlighet att köpa artiklar, tester, eller nummer som man missat. /Majken
Hellpig Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Undrar vad min arbetsgivare skulle säga om jag beställde rubbet på min arbetsmobil... tror inte att de kollar specifikationerna och nu när jag snart skall sluta där så borde jag passa på... *ser sig omkring* Whoops! Tänkte visst högt där. 😛
tbruce Postat 12 september 2006 Postat 12 september 2006 Tbruce: Det finns ingen möjlighet att prenumerera på pdf'er i dagsläget, helt enkelt eftersom det inte funnits tillräckligt intresse för det. Se det istället som en möjlighet att köpa artiklar, tester, eller nummer som man missat. /Majken Jag är intresserad av det. Eller ännu hellre som html. Papper är iaf jävligt förlegat. Varför skulle jag ha missat nåt nummer när jag är prenumerant? Det enda är ju att jag inte har nån sökfunktion på min tidskriftssamlare. 😎
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.