Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I artikelarkivet hittar du specialnummer, programtips och jämförande tester. Från och med Studio 1-2006 så går det även att köpa hela tidningen i pdf-format.

Priset börjar på 10 kr och du betalar med mobiltelefonen, visa-kortet eller IDG Konto för att direkt få tillgång till artiklarna du köpt. Är du medlem på IDG.se så läggs köpta artiklar även till ditt konto vilket innebär att du kan logga in och ladda hem dem hur många gånger du vill.

Till Artikelarkivet

studio0655_omslag_liten.gifstudio_06_musikdator_storgu.gifstudio0665_omslag_liten.gifstudio-0601-test-cubase_se3.jpg

Annons
Postat

Tbruce: Det finns ingen möjlighet att prenumerera på pdf'er i dagsläget, helt enkelt eftersom det inte funnits tillräckligt intresse för det. Se det istället som en möjlighet att köpa artiklar, tester, eller nummer som man missat.

/Majken

Postat

Undrar vad min arbetsgivare skulle säga om jag beställde rubbet på min arbetsmobil... tror inte att de kollar specifikationerna och nu när jag snart skall sluta där så borde jag passa på... *ser sig omkring* Whoops! Tänkte visst högt där. 😛

Postat
Tbruce: Det finns ingen möjlighet att prenumerera på pdf'er i dagsläget, helt enkelt eftersom det inte funnits tillräckligt intresse för det. Se det istället som en möjlighet att köpa artiklar, tester, eller nummer som man missat.

/Majken

Jag är intresserad av det.

Eller ännu hellre som html. Papper är iaf jävligt förlegat. :rolleyes:

Varför skulle jag ha missat nåt nummer när jag är prenumerant? Det enda är ju att jag inte har nån sökfunktion på min tidskriftssamlare. 😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.