MrDweeb Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Hej! Jag är ägare av programmmet Cubase och har nu möjligheten att byta till Sonar istället. Min polare tycker att Cubase verkar vara schysst och så. Själv spelar det ingen roll vad det är för gränssnitt utan jag är mera ute efter att det inte så så systemkrävand/belastande. Så min fråga är enkel. Sonar 5 eller Cubase sx 3? Vilket är bäst för min dator när det gäller belastning? Nu kanske folk undrar varför jag skulle gå med på något sådant? Naturligvis läggs det en mellanskillnad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 10 september 2006 Dela Postat 10 september 2006 Skillnaden om någon kommer att vara väldigt liten mellan programmen eftersom den stora skillnaden i belastning sitter i pluggarna du använder. Sen kan det vara bra att känna till att licenser för Sonar tappar stor del av sitt värde om de säljs vidare. Har du köpt en Sonar-licens i andra hand så får du inte ta del av uppdateringar eller reducerat pris på kommande uppgraderingar. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrDweeb Postat 11 september 2006 Trådstartare Dela Postat 11 september 2006 Ok, tack för svaret. Låter som ett nerköp för min del med andra ord. Får säga åt han att fixa Sonar 6 så kan vi snacka sen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.