Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Danny Cort (oregistrerad)
fest idag igen.. nu har jag vaknat och nu drar jag till bolaget. en tio kung o 4 grolsch.. finfint!!

tja!

10 kung är standard fö många:P haha

jag vet..helst är det för de som sitter o väntar kl 10 när bolaget öppnar.. 😕

btw hade dom slut på kung så det fick bli 3 norrlands guld, 4 grolsch, 1 falcon, och sen hittade jag en kung i mitt kylskåp!!!

är trött och dricker öl o lyssnar på kraftwerk.

dase!

dase!

Jag har snart sköljt i mig hela svärfars ölförråd...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och leker med min kompis mjukvarusynth som funkar realtime på Amigan =).. Sitter och plinkar på mitt midikeyboard som skickar signal via cubase ut till mitt Midiinterface på Amigan som sen tar emot det och processar signalen för att sedan skicka ut ljud.

Allt detta på några få ms 😆 .. Latency har aldrig funnits på Amigan.

Mjukvarusynthen är dessutom rätt fet.. Och till råga på allt så är den gjord för att användas i 4k-demos, d.v.s. ett demo som är 4096 bytes stort. Detta demo har även grafik naturligtvis.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde säga förresten att den spelas dessutom i 14bit... på en standard amiga med 8-bitsljud 😆 . Det funkar att göra så för att Amigan har fyra stycken äkta digitala separata kanaler (som jobbar helt individuellt). Man behöver ju bara två för stereo, så den andra left och den andra höger kan komplettera bitarna från 8 bit och uppåt 😛

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...