Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Va? Score? Det måste jag ha missat!

Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 😎🙂

ARE YOU FUCKING KIDDING ME???!?!?!?!?!

Scenes from a memory?

Nja, med Metropolis menar jag Part I, från plattan Images and words. Men att få en symfoniorkester att lira 15/16-delar är en grym bedrift! Det är ett 20-årsjubileum av något slag, och det är halva konserten som man lirar med symfoniorkester. Bäst är ju ändå nästan när dom lirar hela Six Degrees of Inner Turbulence. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

10. I. Overture [set 2]

11. II. About To Crash [set 2]

12. III. War Inside My Head [set 2]

13. IV. The Test That Stumped Them All [set 2]

14. V. Goodnight Kiss [set 2]

15. VI. Solitary Shell [set 2]

16. VII. About To Crash (Reprise) [set 2]

17. VIII. Losing Time/Grand Finale Vacant [set 2]

Oh shit! Dream Theaters näst bästa album.

Link to comment
Dela på andra sajter

10. I. Overture [set 2]

11. II. About To Crash [set 2]

12. III. War Inside My Head [set 2]

13. IV. The Test That Stumped Them All [set 2]

14. V. Goodnight Kiss [set 2]

15. VI. Solitary Shell [set 2]

16. VII. About To Crash (Reprise) [set 2]

17. VIII. Losing Time/Grand Finale Vacant [set 2]

Oh shit! Dream Theaters näst bästa album.

😎🙂😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Score? Det måste jag ha missat!

Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 😎🙂

ARE YOU FUCKING KIDDING ME???!?!?!?!?!

Scenes from a memory?

Nja, med Metropolis menar jag Part I, från plattan Images and words. Men att få en symfoniorkester att lira 15/16-delar är en grym bedrift! Det är ett 20-årsjubileum av något slag, och det är halva konserten som man lirar med symfoniorkester. Bäst är ju ändå nästan när dom lirar hela Six Degrees of Inner Turbulence. 😄

Ja, tråkigt att de inte gett sig på "Scenes from a memory" men "Six Degrees of Inner Turbulence" väger nästan upp det. Det här måste jag ha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Score? Det måste jag ha missat!

Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 😎🙂

ARE YOU FUCKING KIDDING ME???!?!?!?!?!

Scenes from a memory?

Nja, med Metropolis menar jag Part I, från plattan Images and words. Men att få en symfoniorkester att lira 15/16-delar är en grym bedrift! Det är ett 20-årsjubileum av något slag, och det är halva konserten som man lirar med symfoniorkester. Bäst är ju ändå nästan när dom lirar hela Six Degrees of Inner Turbulence. 😄

Ja, tråkigt att de inte gett sig på "Scenes from a memory" men "Six Degrees of Inner Turbulence" väger nästan upp det. Det här måste jag ha!

Definitivt. Dom lirar också tidigare osläppt material, som en låt från när bandet först startade, och en låt som blev över från Falling Into Infinity-tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Score? Det måste jag ha missat!

Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 🙂😄

ARE YOU FUCKING KIDDING ME???!?!?!?!?!

Scenes from a memory?

Nja, med Metropolis menar jag Part I, från plattan Images and words. Men att få en symfoniorkester att lira 15/16-delar är en grym bedrift! Det är ett 20-årsjubileum av något slag, och det är halva konserten som man lirar med symfoniorkester. Bäst är ju ändå nästan när dom lirar hela Six Degrees of Inner Turbulence. 😲

Ja, tråkigt att de inte gett sig på "Scenes from a memory" men "Six Degrees of Inner Turbulence" väger nästan upp det. Det här måste jag ha!

Definitivt. Dom lirar också tidigare osläppt material, som en låt från när bandet först startade, och en låt som blev över från Falling Into Infinity-tiden.

Fan...Det är inget mer jag har missat? De har inte släppt ett till album sedan Octavarium va? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Score? Det måste jag ha missat!

Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 😄😄

ARE YOU FUCKING KIDDING ME???!?!?!?!?!

Scenes from a memory?

Nja, med Metropolis menar jag Part I, från plattan Images and words. Men att få en symfoniorkester att lira 15/16-delar är en grym bedrift! Det är ett 20-årsjubileum av något slag, och det är halva konserten som man lirar med symfoniorkester. Bäst är ju ändå nästan när dom lirar hela Six Degrees of Inner Turbulence. 😎

Ja, tråkigt att de inte gett sig på "Scenes from a memory" men "Six Degrees of Inner Turbulence" väger nästan upp det. Det här måste jag ha!

Definitivt. Dom lirar också tidigare osläppt material, som en låt från när bandet först startade, och en låt som blev över från Falling Into Infinity-tiden.

Fan...Det är inget mer jag har missat? De har inte släppt ett till album sedan Octavarium va? :rolleyes:

Nja, Score finns som trippel-skiva också. 😛 Men annars inte. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

jaja. DT är ändå tråkiga :rolleyes:

😄 Du är nykter ännu va? 😄

Ja :rolleyes: Folk är inte så snabba. men de vet ju du. "jag ska bara..."

😎 Ja visst. Nåja det ordnade sig till slut för mig.

😉 Både på det ena och det andra sättet..

Jag hoppas det ordnar sig för mig på åtminstånde ena viset 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Va? Score? Det måste jag ha missat!

Dream Theater med symfoniorkeser. Metropolis och Octavarium med symfoniorkester MÅSTE upplevas!!! 😄😄

ARE YOU FUCKING KIDDING ME???!?!?!?!?!

Scenes from a memory?

Nja, med Metropolis menar jag Part I, från plattan Images and words. Men att få en symfoniorkester att lira 15/16-delar är en grym bedrift! Det är ett 20-årsjubileum av något slag, och det är halva konserten som man lirar med symfoniorkester. Bäst är ju ändå nästan när dom lirar hela Six Degrees of Inner Turbulence. 😎

Ja, tråkigt att de inte gett sig på "Scenes from a memory" men "Six Degrees of Inner Turbulence" väger nästan upp det. Det här måste jag ha!

Definitivt. Dom lirar också tidigare osläppt material, som en låt från när bandet först startade, och en låt som blev över från Falling Into Infinity-tiden.

Fan...Det är inget mer jag har missat? De har inte släppt ett till album sedan Octavarium va? :rolleyes:

Nja, Score finns som trippel-skiva också. 😛 Men annars inte. :rolleyes:

Nä...DVD skare va 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...