Overkill Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Bra tack. Fast jag fick veta idag att min historialärare ska vara tjänsteledig nästa år (vi ska ha Historia B då) så dår får vi någon svensk tönt 😉 Vill ju liksom ha det på engelska, lite därför jag går den här linjen 😛
Pazo Postat 30 november 2006 Trådstartare Postat 30 november 2006 Jag tänkte skriva nånting här nu...kommer... juste... Idag skickade jag mms till en kompis. Han satt då i biblioteket och pluggade. Där vare fler som pluggade och allting var jättetyst. Sen fick han mms:et. När han öppnar det så vrålar mobilen ut : KUKEN KUKEN!! Och alla bara tittade på honom 😆
Linus Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 LOL Den killen lärde sig att använda handsfree i framtiden när han får dina MMS.
Pazo Postat 30 november 2006 Trådstartare Postat 30 november 2006 LOL Den killen lärde sig att använda handsfree i framtiden när han får dina MMS. 😆
Dingbats Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Bra tack. Fast jag fick veta idag att min historialärare ska vara tjänsteledig nästa år (vi ska ha Historia B då) så dår får vi någon svensk tönt 😛 Vill ju liksom ha det på engelska, lite därför jag går den här linjen 😄 Vilka lektioner har du på engelska? Inte svenskalektionerna va? 😆
Epon Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Jag tycker att den här tråden innehåller väldigt många bra och betydelsefulla inlägg. Därför tänker jag nu också skriva ett. 😆
Fidden Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Jag tycker att den här tråden innehåller väldigt många bra och betydelsefulla inlägg. Därför tänker jag nu också skriva ett. 😆 word
Christofer Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Jag tycker att den här tråden innehåller väldigt många bra och betydelsefulla inlägg. Därför tänker jag nu också skriva ett. 😱 De va de roligaste jag har hört på hela dan. 😆😆😆😆
Pazo Postat 30 november 2006 Trådstartare Postat 30 november 2006 Hej 😱 Jag över min retoriska förmåga 😆
Christofer Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 Hej 😱Jag över min retoriska förmåga 😆 God kväll Pazo 😆 hur har din dag varit?
Dingbats Postat 30 november 2006 Postat 30 november 2006 (redigerat) Haha, såg nyss Anders och Måns, fan vad sjuka de är de där "lufterianerna"! "Bränd el" 😱 Redigerat 30 november 2006 av Dingbats
Pazo Postat 30 november 2006 Trådstartare Postat 30 november 2006 Hej 😱Jag över min retoriska förmåga 😆 God kväll Pazo 😆 hur har din dag varit? Den har varit riktigt skön faktiskt. Vaknade rätt "intejättetrött" men snoozade för länge ändå så jag kom lite försent till skolan. Hade bara en föreläsning slutade vid 12. åt och spelade kort i nån timma. Sen softade jag mest tills Repet vid 17. Skönt rep och sen dess har jag softat också 😆
Recommended Posts