Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Stocholms IRL:

Datum: 29'e September

Plats: Carmen pÄ söder

Tid: 19:00-snÄret

Killar och tjejor som anmÀlt sig:

Majken

Hackeman

LÄdan

IDF

Lundin ??

Giggsy

Linkovich

Steflund

Sounden

Elof

VacUm

D.i.a. ??

UmeMagnus

Berch

Mornel

Forcefed

Florian ??

Roffe

Olsberg

Annons
  • Svar 228
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Postat (redigerat)
SÄÄÄÄ...

Börjar det inte bli dags för en IRL i Stockholmstrakten igen? Nu nÄn gÄng i September kanske?

/Majken

HĂ€rmapa 🙂 Hade gĂ€rna kommit. Kan ni inte ha en IRL nĂ€r jag har tid och möjlighet att Ă„ka dit? Hade varit skoj att trĂ€ffa er dĂ€ruppe.

Redigerat av Neko
Postat

Vilken dag som helst innan 13:e september... dÀrefter bara tisdagar och söndagar... om jag inte kan sluta upp vid 00:30-rycket.... ^^

Postat
Vilken dag som helst innan 13:e september... dÀrefter bara tisdagar och söndagar... om jag inte kan sluta upp vid 00:30-rycket.... ^^

haha! Welcome to work my son! 😄

syns ikvÀll!

Jag fĂ„r se om jag har möjlighet att dyka förbi, har dock samma problem som osiris fast INNAN 13:e september 🙂

Postat

Jag Àr pÄ. Förslag pÄ nÄgon aktivitet eller kör vi en gammal god supa-och-slÄss-och-dansa-disco-pÄ-sunkhak-kvÀll?

Postat

Ni vet att ni kan lita pÄ mig! Alltid pÄ....om jag inte ska bort pÄ andra dumheter (missade ju sommartrÀffen pÄ GÀrdet)

Postat (redigerat)

Kan vi inte boka in ett Stockholms-sommar-IRL till Ă„r 2007 redan nu? PĂ„ det sĂ€ttet kan jag dyka upp, och ingen och jag menar INGEN, som bor i StockholmsomrĂ„det, kan ha nĂ„gon giltig ursĂ€kt till varför de inte kan komma 🙁

Redigerat av Pluffo
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Kan vi inte boka in ett Stockholms-sommar-IRL till Ă„r 2007 redan nu? PĂ„ det sĂ€ttet kan jag dyka upp, och ingen och jag menar INGEN, som bor i StockholmsomrĂ„det, kan ha nĂ„gon giltig ursĂ€kt till varför de inte kan komma 🙂

Det dĂ€r var faktiskt smart! LĂ„dan kan ju ocksĂ„ komma! 😄

Well.. Jag Àr pÄ i September, om jag inte jobbar. Men det tror jag att jag kan slippa.

Aktivitet? RÀcker med öl tror jag..

O dessutom Àr jag pÄ pÄ den nÀsta Är ocksÄ!

Postat

Kom igen nu Pazo, öppna pÄ pungen!

---

Om nÄn ska ut pÄ Syntax Error ikvÀll och rÄkar kÀnna igen mig sÄ fÄr ni gÀrna sÀga hej förresten.

/Majken

Postat

VadÄ, ni menar som en sommar-IRL fast inomhus och starkare öl?

LÄter som ett steg tillbaka, tycker jag.

😄

LÄter bajskul. Dock dansar jag inte nykter.

drloop (oregistrerad)
Postat
jag vill vara med och supa.......

Ja fyfan va skoj. Jag Ă€r lĂ€tt pĂ„! Men bara om det Ă€r after-work-tid 😄

Du menar efter 13.00?

Postat
hÄller dessutom pÄ att spÄra ur......Majken efterlyste spritfest men hittills har det mest pratats om Àgg, Àpplen och surströming (och jag Àr inte oskyldig)

vÀÀÀÀÀnta nu.... Surströmmingens tillbehör, faller under "spritfest" 😉😉

Postat

Ge mej ett vettigt datum och ett schysst stÀlle sÄ Àr jag sjÀlvklart pÄ.

Föredrar ocksÄ Carmen framför Vasa...

Postat

AssÄ, nu har jag missar 2 st IRL`R sÄ det fÄr vÀl bli tredjegÄngengillt:P Jag kommer förusatt att jag kan och har rÄd att bli sÄdÀr lagom rund om mina smÄ fötter

Postat

Hoppas ni lyckas fÄ in en dag dÄ jag kan, tycker det var vÀldigt trevligt sist.

Förresten förstÄr jag inte vad som Àr sÄ hemskt med surströmming, det Àr gott, magen sÀtts igÄng, andra obehöriga hÄlles pÄ skÀligt avstÄnd och man blir glad av drycken till! =)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.