Jump to content
Annons

Trycka skivomslag


Ravioli

Recommended Posts

Annons

Din skrivare? 😄

** Ta absolout inte detta allvarligt, klart att det finns någon men tyvärr så har jag inget tips 🙁 **

Edit: Fel smiley 🙂...

Redigerat av Nexustwins
Link to comment
Dela på andra sajter

Det där med skrivare blir faktiskt dyrare än man tror. En färgpatron till en bläckstråleskrivare kostar ca 500 kr och den räcker inte till så värst många inlays. (Färglaserpatron fyra färger kostar 4000, men då kan man skriva ut en hel del.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur kvaliteten blir. Men det fins vissa brännare som int erä alt för dyram som kan skriva svartvitt tryck på skivorna direkt via själva enheten

Labelprinter heter de nog?

En polare köpte en för 1400:- för ett halvår sen så de är väl ännu billigare nu.

Har tänkt köpa en oxå blir roligare med fina tryck direkt på cdn o då kan man skippa fodral o ha de i plastficka o spara en massa utrymme!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur kvaliteten blir. Men det fins vissa brännare som int erä alt för dyram som kan skriva svartvitt tryck på skivorna direkt via själva enheten

Jag tror du menar Lightscribe. Efter att man har bränt en skiva så vänder man på den och så etsar brännaren en bild fysiskt på skivan.

Dom brännarna är inte så dyra numera. Här är en.

Däremot så krävs det särskilda skivor för lightscribe.

Kvaliteten vet jag inte. Har inte testat det själv, men kolla efter bilder på google eller nåt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...