Jump to content
Annons

Tzenap 051


Recommended Posts

LÅTNAMN: Tzenap 051

ARTIST/GRUPP: Position Zero

GENRE: Elektroniskt

LÅTLÄNGD: 3.24

KOMPOSITÖR: Tom Andersson

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 3.12

STATUS: Ej färdig

Var ett tag sen man postade en demo här, har varit lite dåligt med musiksapande på senaste, men nu har jag sparkat igång de analoga burkarna igen och rattat fram ett litet elektroniskt stycke. Vad tycker ni??

Tzenap_051.mp3

Redigerat av Debul
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ojoj!

Fantastiskt bra.. Fast lite mer fokus kanske skulle läggas på melodin, dämpa dendär galna synthen som dyker upp här och var. Tycker bara den förstör en annars underbart snygg och trevlig låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

coola synthar och skön låt! låter lite rörigt, men det kan bero på min lyssning för tillfället (inbyggda datorhögtalare 🙁 ) vilka synthar har du använt? Älskar det knorriga basljudet.. Ms-20?

Redigerat av killen_med_skorna
Link to comment
Dela på andra sajter

vilka synthar har du använt? Älskar det knorriga basljudet.. Ms-20?

Stämmer bra, Ms-20 i all ära. Har använt den, ms-10 och lite ARP2600.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj!

Fantastiskt bra.. Fast lite mer fokus kanske skulle läggas på melodin, dämpa dendär galna synthen som dyker upp här och var. Tycker bara den förstör en annars underbart snygg och trevlig låt.

Håller med föregående talare

Link to comment
Dela på andra sajter

dämpa dendär galna synthen som dyker upp här och var

Har inte hört låten på några dager eftersom jag varit i Hamburg och spanat in lite coola electro ställen, när jag nu hör låten så märker jag att resonansskriket låter aj i öronen och förstör, så de kommer tas bort. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte definitionen av spacig haltade lite i början, men när det kommer in en bit blir det lugna sköna harmonier. Vet inte hur det förväntas låta, men jag gillar det starkt. När du skalar av lite av de värsta örondödarresonanserna kommer det bli supergott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...