Jump to content
Annons

Hur gör jag "grid-en" åter synlig? (Mbox PC)


keane

Recommended Posts

Hej! Min första fråga på detta forum:

Min "grid" är osynlig och jag vet inte vad jag har gjort. Detta har hänt förr och då har den kommit tillbaka på nåt sätt utan att jag vet vad jag har gjort.

Jag misstänker att jag har råkat ta bort den med nåt snabbkommando, har letat som f-n efter hur man får tillbaka den utan framgång. OBS: Den fungerar som den ska, men det hade underlättat om man såg den.

Hoppas nån kan hjälpa till! Tack/Pelle

Redigerat av keane
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej! Min första fråga på detta forum:

Min "grid" är osynlig och jag vet inte vad jag har gjort. Detta har hänt förr och då har den kommit tillbaka på nåt sätt utan att jag vet vad jag har gjort.

Jag misstänker att jag har råkat ta bort den med nåt snabbkommando, har letat som f-n efter hur man får tillbaka den utan framgång. OBS: Den fungerar som den ska, men det hade underlättat om man såg den.

Hoppas nån kan hjälpa till! Tack/Pelle

Leta under preference så hittar du det nog.. jag vet att det finns ett kort kommande men minns inte vad det var..men som sagt, du hittar det även under preference..

Link to comment
Dela på andra sajter

Dubbel klicka på bars/beats nedanför shuffle/slip/spot/grid knapparna i edit fönstret för att visa eller dölja grid linjerna.....

Har jag för mig....hmmm 🙂

Edit: Märkte nyss att man inte behöver dubbel klicka.... bara ett klick!! 😄

Redigerat av Bobogura
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...