Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur mycket betalar propellerhead till studio.

Man undra sÄ fort man klagar pÄ att reason lÄter skit fast det vore kul om dom kunde slÀppa sina synthar m.m som vst pluggar sÄ klipper dom trÄdarna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Studio Àr köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det Àr min smak.

Buuuuuuu 😎

Annons
Postat

STOP! Gör om, gör rĂ€tt... och börja med att forma en mening som gĂ„r att lĂ€sa. Och sluta skriv idiotinlĂ€gg! 😕

Postat

Morre baby,

Det hÀnder ju liksom inget för att du gnÀller hÀr, hör av dig till de som gör Reason istÀllet om du har synpunkter.

Och vÄrda sprÄket,ffs.

Och reason lÄter skit? Hört talas om SBS?

Postat
Hört talas om SBS?

😕

Postat

Jag skulle nog tro att det Àr lika lÀtt (svÄrt) att göra en lÄt i Reason som i nÄgot annat program.

Postat (redigerat)

Man undra sÄ fort man klagar pÄ att reason lÄter skit fast det vore kul om dom kunde slÀppa sina synthar m.m som vst pluggar sÄ klipper dom trÄdarna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Studio Àr köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det Àr min smak.

Buuuuuuu  🙂

Morre, om du lĂ€ser Forumregel 1 som du godkĂ€nde vid registreringen sĂ„ tror jag du förstĂ„r min reaktion i din förra trĂ„d. Studio Forum har frĂ„n början varit - och ska förbli - ett forum som baseras pĂ„ fakta, inte spekulation eller hejvilda uttalanden. Dessa riskeras att misstolkas av andra medlemmar - vi kar kort och gott för mĂ„nga högljudda i branschen vars tyckanden utan grund lĂ€tt övergĂ„r till en allmĂ€n uppfattning, och det vill vi inte vara en del av. I just denna trĂ„d var det visserligen inte sĂ„ troligt att just misstolkning av det slaget skulle kunna ske. 🙁

Kort och gott, jag rekommenderar en genomlÀsning av Forumreglerna.

EDIT: Du fÄr sÀga vad du vill pÄ forumet, sÄ lÀnge det hÄller sig inom lagen och med tillÀgget att lösryckta pÄstÄenden mÄste underbyggas. TrÄden Àr förresten inte klippt, den flyttades till "Utanför Àmnet".

Redigerat av Olsberg
Postat

Buuuuuuu  🙂

Morre, om du lĂ€ser Forumregel 1 som du godkĂ€nde vid registreringen sĂ„ tror jag du förstĂ„r min reaktion i din förra trĂ„d. Studio Forum har frĂ„n början varit - och ska förbli - ett forum som baseras pĂ„ fakta, inte spekulation eller hejvilda uttalanden. Dessa riskeras att misstolkas av andra medlemmar - vi kar kort och gott för mĂ„nga högljudda i branschen vars tyckanden utan grund lĂ€tt övergĂ„r till en allmĂ€n uppfattning, och det vill vi inte vara en del av. I just denna trĂ„d var det visserligen inte sĂ„ troligt att just misstolkning av det slaget skulle kunna ske. 🙁

Kort och gott, jag rekommenderar en genomlÀsning av Forumreglerna.

EDIT: Du fÄr sÀga vad du vill pÄ forumet, sÄ lÀnge det hÄller sig inom lagen och med tillÀgget att lösryckta pÄstÄenden mÄste underbyggas. TrÄden Àr förresten inte klippt, den flyttades till "Utanför Àmnet".

Bra talat Olsberg 🙁...

Postat

LĂ€gg till

§## Trafik frÄn whoa.nu undanbedes, gÄ och textbattla med kidzen som hÀnger utan för snabbköpet med boombox Ä basketboll istÀllet.

Postat

Buuuuuuu 😆

skriv först -knarka sen.

Postat

Buuuuuuu  😛

skriv först -knarka sen.

😆

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
LĂ€gg till

§## Trafik frÄn whoa.nu undanbedes, gÄ och textbattla med kidzen som hÀnger utan för snabbköpet med boombox Ä basketboll istÀllet.

Word.

Jag sÀger inget mer. Neko sÀger att jag mÄste hÄlla mig pÄ mattan, sÄ det Àr bÀst att jag gör det...

Postat

Rolling Stones mÄste ha köpt Gitarr. För Gitarr lÄter skit. SlÀpp Gitarr som plugg.

Fotnot: PF kan inte spela tocken Gitarr.

😛

Postat
Är det ingen hĂ€r som hört uttrycket:

"Don't feed the troll!"

🙂😉

Passivitet och neutralitet Àr nog nÀstan vÀrre. Med lite tur kanske Morre lÀr sig att elegant framtoning danar för progressiv debatt...

Feedback frĂ„n trollhĂ€ttan... 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.