Morre Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra sĂ„ fort man klagar pĂ„ att reason lĂ„ter skit fast det vore kul om dom kunde slĂ€ppa sina synthar m.m som vst pluggar sĂ„ klipper dom trĂ„darna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio Ă€r köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det Ă€r min smak. Buuuuuuu đ
isotone Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 STOP! Gör om, gör rĂ€tt... och börja med att forma en mening som gĂ„r att lĂ€sa. Och sluta skriv idiotinlĂ€gg! đ
Eliasson Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Morre baby, Det hÀnder ju liksom inget för att du gnÀller hÀr, hör av dig till de som gör Reason istÀllet om du har synpunkter. Och vÄrda sprÄket,ffs. Och reason lÄter skit? Hört talas om SBS?
Vallhagen Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Studio Àr köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det Àr min smak. KÀra vÀn, lek troll i OT-avdelningen.
Micke H Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Jag skulle nog tro att det Àr lika lÀtt (svÄrt) att göra en lÄt i Reason som i nÄgot annat program.
ThomasJ Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Det Ă€r nog snarare skit BAKOM spakarna... đ Ă€r nog som du sĂ€ger SBS
Björn Olsberg Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 (redigerat) Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra sĂ„ fort man klagar pĂ„ att reason lĂ„ter skit fast det vore kul om dom kunde slĂ€ppa sina synthar m.m som vst pluggar sĂ„ klipper dom trĂ„darna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio Ă€r köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det Ă€r min smak. Buuuuuuu đ Morre, om du lĂ€ser Forumregel 1 som du godkĂ€nde vid registreringen sĂ„ tror jag du förstĂ„r min reaktion i din förra trĂ„d. Studio Forum har frĂ„n början varit - och ska förbli - ett forum som baseras pĂ„ fakta, inte spekulation eller hejvilda uttalanden. Dessa riskeras att misstolkas av andra medlemmar - vi kar kort och gott för mĂ„nga högljudda i branschen vars tyckanden utan grund lĂ€tt övergĂ„r till en allmĂ€n uppfattning, och det vill vi inte vara en del av. I just denna trĂ„d var det visserligen inte sĂ„ troligt att just misstolkning av det slaget skulle kunna ske. đ Kort och gott, jag rekommenderar en genomlĂ€sning av Forumreglerna. EDIT: Du fĂ„r sĂ€ga vad du vill pĂ„ forumet, sĂ„ lĂ€nge det hĂ„ller sig inom lagen och med tillĂ€gget att lösryckta pĂ„stĂ„enden mĂ„ste underbyggas. TrĂ„den Ă€r förresten inte klippt, den flyttades till "Utanför Ă€mnet". Redigerat 15 juni 2006 av Olsberg
Nexustwins Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra sĂ„ fort man klagar pĂ„ att reason lĂ„ter skit fast det vore kul om dom kunde slĂ€ppa sina synthar m.m som vst pluggar sĂ„ klipper dom trĂ„darna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio Ă€r köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det Ă€r min smak. Buuuuuuu đ Morre, om du lĂ€ser Forumregel 1 som du godkĂ€nde vid registreringen sĂ„ tror jag du förstĂ„r min reaktion i din förra trĂ„d. Studio Forum har frĂ„n början varit - och ska förbli - ett forum som baseras pĂ„ fakta, inte spekulation eller hejvilda uttalanden. Dessa riskeras att misstolkas av andra medlemmar - vi kar kort och gott för mĂ„nga högljudda i branschen vars tyckanden utan grund lĂ€tt övergĂ„r till en allmĂ€n uppfattning, och det vill vi inte vara en del av. I just denna trĂ„d var det visserligen inte sĂ„ troligt att just misstolkning av det slaget skulle kunna ske. đ Kort och gott, jag rekommenderar en genomlĂ€sning av Forumreglerna. EDIT: Du fĂ„r sĂ€ga vad du vill pĂ„ forumet, sĂ„ lĂ€nge det hĂ„ller sig inom lagen och med tillĂ€gget att lösryckta pĂ„stĂ„enden mĂ„ste underbyggas. TrĂ„den Ă€r förresten inte klippt, den flyttades till "Utanför Ă€mnet". Bra talat Olsberg đ...
Neosus Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Ănnu en trĂ„d som kommer att flyttas till OT?? đđ
Coffeemidget Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 LÀgg till §## Trafik frÄn whoa.nu undanbedes, gÄ och textbattla med kidzen som hÀnger utan för snabbköpet med boombox Ä basketboll istÀllet.
Itzhak Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra sĂ„ fort man klagar pĂ„ att reason lĂ„ter skit fast det vore kul om dom kunde slĂ€ppa sina synthar m.m som vst pluggar sĂ„ klipper dom trĂ„darna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio Ă€r köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det Ă€r min smak. Buuuuuuu đ skriv först -knarka sen.
djonas Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Hur mycket betalar propellerhead till studio. Man undra sĂ„ fort man klagar pĂ„ att reason lĂ„ter skit fast det vore kul om dom kunde slĂ€ppa sina synthar m.m som vst pluggar sĂ„ klipper dom trĂ„darna buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Studio Ă€r köpt vi lever i en demokrati och jag tycker att reason suger det Ă€r min smak. Buuuuuuu đ skriv först -knarka sen. đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 LÀgg till §## Trafik frÄn whoa.nu undanbedes, gÄ och textbattla med kidzen som hÀnger utan för snabbköpet med boombox Ä basketboll istÀllet. Word. Jag sÀger inget mer. Neko sÀger att jag mÄste hÄlla mig pÄ mattan, sÄ det Àr bÀst att jag gör det...
android Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Ăr det ingen hĂ€r som hört uttrycket: "Don't feed the troll!" đđ
Fridh Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Rolling Stones mĂ„ste ha köpt Gitarr. För Gitarr lĂ„ter skit. SlĂ€pp Gitarr som plugg. Fotnot: PF kan inte spela tocken Gitarr. đ
Coffeemidget Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Ăr det ingen hĂ€r som hört uttrycket: "Don't feed the troll!" đđ Passivitet och neutralitet Ă€r nog nĂ€stan vĂ€rre. Med lite tur kanske Morre lĂ€r sig att elegant framtoning danar för progressiv debatt... Feedback frĂ„n trollhĂ€ttan... đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.