Jump to content
Annons

Hårddiskinspelning


heman

Recommended Posts

Det är heltäckningsmata i lokalen... vilket material det är i taket har jag inte tänkt på men jag antar att det är betong så det blir nog svårt att få upp nå mattor där men jag ska göra så gått jag kan, tack för tipset.

Jag kollade runt lite efter emu kortet och det blir ju i sånna fall 1616 varianten för min del, de flesta säljer den för 3700:- bla musikborsen och 4sound. Jag har en 4sound återförsläljare där jag bor så jag ska gå dit nån dag och se om dom har det och snacka lite med dom. Köper jag sen en GA 81 mic för tusen spänn så kan jag ju testa och spela in gitarr och sång och lägga trummor med cubase hemma innan jag tar grejerna till lokalen. Köper man från nått ställe med öppet köp(jam) så kan man ju alltid lämna tillbaka om man inte är nöjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Denna tråd borde nästan bli klistrad imo, är ju iofs ingen guide men det är detta folk behöver ha hjälp med; "Vilka budget micar ska jag ha, vad för ljudkort, mixer" etc..

Fortsätt att gå bärsärk i tråden med tips, det hjälper skitmycket ju!

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna tråd borde nästan bli klistrad imo, är ju iofs ingen guide men det är detta folk behöver ha hjälp med; "Vilka budget micar ska jag ha, vad för ljudkort, mixer" etc..

Fortsätt att gå bärsärk i tråden med tips, det hjälper skitmycket ju!

bra idé. det är jobbigt att behöva starta 30 nya trådar när man har 30 nya frågor. Kanske borde fixa nåt nybörjar forumrum av nåt slag också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...