Jump to content
Annons

Asshunter - Jag Är Tillbaka


Recommended Posts

LÅTNAMN: Jag är tillbaka

ARTIST/GRUPP: Perrra / Asshunter 😕

GENRE: Trääns

LÅTLÄNGD: 4.37

KOMPOSITÖR: Perrra

PRODUCENT: Perrra

EV. MEDVERKANDE: Perrra

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: Mp3

STORLEK: 8.87MB

STATUS: Ready for some action!

LÅTLÄNK: Asshunter - Jag är tillbaka (Original Mix 2006)

Asshunter_Jag_Ar_Tillbaka__Original_Mix_2006_.mp3

Jao. Här är den första helt egna Asshunter produktionen! Även om det rätt hårt inspirerat av just Basshunter i denna låt oxo 😕

checka in www.asshunter.se

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du bajsar asshunterlåtar nu alltså. 😆 Hemsida och allt, du tänker verkligen försöka slå mynt av det här eller? 😆 Tja, vad ska man säga om den här låten, den är ju inte precis bra, men det är väl inte tanken heller. 😆 Den är iaf dålig på ett bra sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var värst vad du pumpar ut låtar. Vilket arbetstempo. Dock tycker jag att kvantiten verkar stå högst upp på listan.

Låten är för mig ganska intetsägande. Men det brukar musik i den genren vara. För mig alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

this guy sucks, what a pathetic looser! this aint even funny at all, hes just so damn jelous that jonas got a release and he is just a big screw up himself.

and basshunter didnt copy anything from mircwar, hell, mircwar sucks anyway.

and i know jonas.. perrra isnt gonna get away with this lol

Kan det vara en beef på gång, citat från flowtex på EA (låtarna finns postade där) 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

SKulle jag vara avundssjuk på en snubbe som gör kiss o bajslåtar? dvs låtar till barnungar.
Ni verkar ju ha samma fans och du erkänner själv likheten mellan er musik 😆
Så går det när man inkräktar på gamla mircwar ideer
You've been Linusalized...  😄

😆

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

😎

Problemet med alla 14isar är ju att en del av dom förstår ju faktiskt inte att det är parodi på hans låtar, utan tror ju verkligen att det är en 'grupp' som kallar sig asshunter och är avundssjuka på just basshunter , och att asshunter gör 'samma stil' som basshunter :>

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

😕

Problemet med alla 14isar är ju att en del av dom förstår ju faktiskt inte att det är parodi på hans låtar, utan tror ju verkligen att det är en 'grupp' som kallar sig asshunter och är avundssjuka på just basshunter , och att asshunter gör 'samma stil' som basshunter :>

😆

Iförsig inte så konstigt då jag inte hör någon parodi någonstans.

Låter likadant = samma stil / copycat

Enda sättet jag märker att det är parodi är faktiskt på namnet Asshunter.

Iochmed att det låter likadant kan ju dock en del se namnet som en ren kopiering.

Kopiera stil och namn = vill vara likadan = avundsjuka?

Visst är det väldigt korkad, men förståeligt då majoriteten människor i världen är dumma i huvudet.

Link to comment
Dela på andra sajter

😕

Problemet med alla 14isar är ju att en del av dom förstår ju faktiskt inte att det är parodi på hans låtar, utan tror ju verkligen att det är en 'grupp' som kallar sig asshunter och är avundssjuka på just basshunter , och att asshunter gör 'samma stil' som basshunter :>

😆

Iförsig inte så konstigt då jag inte hör någon parodi någonstans.

Låter likadant = samma stil / copycat

Enda sättet jag märker att det är parodi är faktiskt på namnet Asshunter.

Iochmed att det låter likadant kan ju dock en del se namnet som en ren kopiering.

Kopiera stil och namn = vill vara likadan = avundsjuka?

Visst är det väldigt korkad, men förståeligt då majoriteten människor i världen är dumma i huvudet.

korkaT skulle det väl stå mr emelpee..

Redigerat av Berra
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Problemet med alla 14isar är ju att en del av dom förstår ju faktiskt inte att det är parodi på hans låtar, utan tror ju verkligen att det är en 'grupp' som kallar sig asshunter och är avundssjuka på just basshunter , och att asshunter gör 'samma stil' som basshunter :>

😆

Iförsig inte så konstigt då jag inte hör någon parodi någonstans.

Låter likadant = samma stil / copycat

Enda sättet jag märker att det är parodi är faktiskt på namnet Asshunter.

Iochmed att det låter likadant kan ju dock en del se namnet som en ren kopiering.

Kopiera stil och namn = vill vara likadan = avundsjuka?

Visst är det väldigt korkad, men förståeligt då majoriteten människor i världen är dumma i huvudet.

snyggt, du har ett stavfel att se över i den där anklagande meningen.

Är du full?

"Jag känner en bot, och inte båt som alla andra tror" (seriös text)

"Ja jag är häftig, och tror att jag är stor" (ironisering av basshunter)

"Och när jag spelar ute på ställen" (vilket han gör)

"Jag säger båt, men det heter faktiskt B O T" (som han säger BÅT/BÅTT)

Det är ju ren stöld, eller hur? 😕

sen.. lyssna på Autotunen hur seriöst inställd den är .

Det är ju tom missljud i sången ... och det är ju ren stöld!

lägg av

Link to comment
Dela på andra sajter

snyggt, du har ett stavfel att se över i den där anklagande meningen.

Är du full?

"Jag känner en bot, och inte båt som alla andra tror" (seriös text)

"Ja jag är häftig, och tror att jag är stor" (ironisering av basshunter)

"Och när jag spelar ute på ställen" (vilket han gör)

"Jag säger båt, men det heter faktiskt B O T" (som han säger BÅT/BÅTT)

Det är ju ren stöld, eller hur? 😕

sen.. lyssna på Autotunen hur seriöst inställd den är .

Det är ju tom missljud i sången ... och det är ju ren stöld!

lägg av

haha... anledningen att det blev korkaD var att jag hade en annan formulering sen men bytte och missade att byta D:et mot ett T.

Skyller på att jag var helt nyvaken och stressad också😆

nej, jag är inte full. Men jag missade uppenbarligen att vi i en tråd om en helt annan låt satt och snackade om "Det heter faktiskt bot"låten (eller va den nu hette)

Om du tror att omusikaliska människor ens hör om en autotune är knasigt inställd bör du dessutom tänka om. Majoriteten skulle säkert inte ens höra om det var falskt.

Redigerat av emelpee
Link to comment
Dela på andra sajter

Trancer!

Jag hade tyckt det varit coolare om du inte gjort parodi på någon annan, även om det hade varit sådan här musik. gött med lite raggardunkadunka 🙂

byt namn och starta ett nytt projekt 😕 kan ju uppenbarligen bli lite svårtolkat det här med parodi och ironi.

fridens!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Ähhh..

Säg som det är trancer...

Du använder ditt nick name Asshunter för att folk ska jämföra dig å Basshunter då du själv ska bli känd/upptäckt 😲

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker faktiskt att den här låten parodierar (?) mer av Scooter (eller gamla Oktan för den delen) än Basshunter. Skulle säkert gå att smyga in på nått klubbgolv utan att så många försvann från golvet... Eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...