Jump to content
Annons

Studiofestival del 2 FINAL


Neko

Vilket intro skulle DU vilja höra mer av  

37 röster

  1. 1. Vilket intro skulle DU vilja höra mer av

    • 103
      4
    • 105
      9
    • 201
      6
    • 202
      9


Recommended Posts

ojoj.. vad nära jag var 😉

Men jag vill i alla fall tacka min familj, mina vänner, min dagisfröken som gjort detta möjlig.. ehm :rolleyes: Tack för en kul tävling! 😄 Och grattis hammagrella!

Bra ordnat allting neko.

Nästa deltävling tar jag dig hamma 😎

/Jazzman

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vänner - det är en stor ära för mig att ta hem segerpokalen denna prestigefyllda tävling! Med så många knivskarpa åsiktsmakare, duktiga musiker och ljudpulare i juryn känner jag mig grymt ödmjuk inför er röst!

Inte minst med tanke på konkurrensen - många bra bidrag (mina favoriter var 105/Jazzman och 206/Hackeman).

Stort tack!

Mitt bidrag "202" lämnade jag in till Neko i sista sekund och som en del mycket riktigt påpekat så är det ju ett opportunistiskt trick att dra nytta av EM-febern för att fiska poäng. Men what-the-heck, det lyckades ju!

Hursomhelst, när jag såg låten gå till final blev jag lite fundersam, för inte fan hade jag nån låt klar (därav mina kryptiska debatter här tidigare) och var det värt att skriva ihop nåt om man ändå kommer fyra typ? Skit i det, tänkte jag i onsdags, dom som röstat på 202:an är iallafall förtjänta av en fortsättning - så in i Hammagrellabåset och ut igen fredag morgon rödögd men lycklig med Hammagrellas perspektiv på fotbolls-EM 2004 (en låt som dessutom tar nödrimmen och min s k sångröst till helt nya nivåer :rolleyes: ).

Håll till godo, men kom ihåg att det är ju bara en boll....

Och...spelas på HÖG volym!!

Här är den

Edit: Ny länk

Redigerat av hammagrella
Link to comment
Dela på andra sajter

Dreamland Project (oregistrerad)

Grattis Hammagrella!

Så här med facit i hand vem som gjort vilket intro märker jag hur fel jag hade i mina gissningar om kompositörer :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

gratulerar Hammagrella! Ska ta och lyssna på ditt bidrag i morgon.

eloger till er andra som deltagit i tävlingen också!

Utöver din låt är jag extremt spänd på att höra resten av Music Genes babuschka låt oxå... plz??

Nä jag tror nog inte att jag orkar göra den färdigt nu när jag inte ens kom till final, trots att jag var nära :rolleyes:

Och för er som undrar var tangosnutten gjord på kul... Bara så det är klart... Jag hyser ingen förkärlek för tango.

Link to comment
Dela på andra sajter

ojoj.. vad nära jag var 😉

Men jag vill i alla fall tacka min familj, mina vänner, min dagisfröken som gjort detta möjlig.. ehm :rolleyes: Tack för en kul tävling! 😄 Och grattis hammagrella!

Bra ordnat allting neko.

Nästa deltävling tar jag dig hamma 😎

/Jazzman

Jazzman, tack för en tajt match! Jag röstade på din, all the way....! Dyker hela låten månne upp på Demoforumet framöver.....?

Link to comment
Dela på andra sajter

novation (oregistrerad)
Grattis Hammagrella!

"Fler folk i studion än på plan" är ju min favoritfras helt klart. 😆

Novation... kan inte du lägga upp hela ditt bidrag?!

Kan CarlB möjligtvis göra detsamma? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Hammagrella!

"Fler folk i studion än på plan" är ju min favoritfras helt klart. 😆

Novation... kan inte du lägga upp hela ditt bidrag?!

Kan CarlB möjligtvis göra detsamma? 😎

🙂

möjligt... kommer senare när den e färdig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ojoj.. vad nära jag var 🙂

Men jag vill i alla fall tacka min familj, mina vänner, min dagisfröken som gjort detta möjlig.. ehm 😎  Tack för en kul tävling! 🙂 Och grattis hammagrella!

Bra ordnat allting neko.

Nästa deltävling tar jag dig hamma 😎

/Jazzman

Jazzman, tack för en tajt match! Jag röstade på din, all the way....! Dyker hela låten månne upp på Demoforumet framöver.....?

Tack själv 🙂 Röstade själv på din i semifinalen..

Jag började faktiskt på fortsättningen för ett tag sen med en baktanke om vinst när jag såg att det gick uppåt för mitt intro. Nu ska jag resa bort så den får ligga ett tag, men den kommer nån gång iallafall.

Är du medveten om att du skrev ditt tacktal mitt i Sverige-Italienmatchen 😆

Men.. det är ju bara en boll som sagt 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

hammagrella for president! 😮

Helgo sång också, toppade nästan mina förväntningar. En fotbollskör som skrålade lite också så hade den varit helt klockren. Men starkt jobbat och grattis.¨

Edit: Med det slutet tycker jag att vi kör en "utro"-tävling nästa gång 🙂

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjo vilket kramande det blev i slutet 😏 tack alla deltagare för en undebar tävling. Jag har gärna en ny någon gång framöver. Men nu behöver jag semester. Tackar för tiden och drar mig tillbaka till "vanlig postare". 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...