Jump to content
Annons

Lhucid - All processed data


Betyg  

6 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      2
    • 4
      2
    • 5 (är högst betyg )
      0


Recommended Posts

Annons
Con-bah (oregistrerad)

blir ju bara bättre o bättre!

Sköna melodier, gött driv. Är inte mycket för överplinkiga melodier som den som

kommer in runt 5:20 men den har ändå nåt skönt i sig 😉

Saknar bara nåt mer galet, snabbt, ösigt typ rezwalkers melodislinga men det e ju bara min jättepersonliga åsikt för det är riktigt bra som de e nu.

Känns som om du hittat ditt sound 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

blir ju bara bättre o bättre!

Sköna melodier, gött driv. Är inte mycket för överplinkiga melodier som den som

kommer in runt 5:20 men den har ändå nåt skönt i sig 🙂

Saknar bara nåt mer galet, snabbt, ösigt typ rezwalkers melodislinga men det e ju bara min jättepersonliga åsikt för det är riktigt bra som de e nu.

Känns som om du hittat ditt sound 🙂

Tack!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Bra ljudbild och nivåer, om än lite för snällt kanske.

Vore kul om du lät nåt ljud stå ut lite.

Men bra tryck, fin kick.

Är det bara jag, eller går det lite sakta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra ljudbild och nivåer, om än lite för snällt kanske.

Vore kul om du lät nåt ljud stå ut lite.

Men bra tryck, fin kick.

Är det bara jag, eller går det lite sakta?

Det tackar jag för.

Personligen tycker jag inte den ska gå snabbare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag inte den ska gå snabbare.

Nä jag håller med, tempot är lagom. Men jag vill ha mycket mer bas på hela låten! Annars är det fint som snus, väldigt Astral projection-inspirerat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen tycker jag inte den ska gå snabbare.

Nä jag håller med, tempot är lagom. Men jag vill ha mycket mer bas på hela låten! Annars är det fint som snus, väldigt Astral projection-inspirerat.

Tack! Hmm.. mm kanske lite mer bas.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Chillyson (oregistrerad)

Som vanligt inte min musikstil men en reaktion får du iaf.

Miit första intryck är att det saknas mycket i ljudet.

Det liksom faller platt,inget tryck alls i detta.

Jobbig haj-hatt ,sänk och variera.

Öl-kagge låter knack-knack istället för att pumpa fram musiken.

Denna håller inte över 7 minuter.

Då får du komma på mycket mer saker.

Jag tänker Wipeout och en massa blinkande lampor.

Wipeout tröttnade man på redan efter första banan 😆

Slutplädering:

En del bra grejor och en del bra ljudval.

Men denna håller inte för flera lyssningar pga av enformigheten.

Men som jag sa detta är inte direkt min musikstil så du kan bortse från detta inlägg om du vill.

Jag är ju inget annat än en simpel hårdrockare(f.d syntare)

🙂

Felstavvninggarr

Redigerat av Chillyson
Link to comment
Dela på andra sajter

Inte ens i närheten av min musikstil, men jag hör ju ändå att det är bra proggat, så jag får ju säga; bra jobbat. 🙂

Jag tycker dock att det blir lite långt med 7 min. Jag hinner tröttna lite, men det är väl kanske bara jag eftersom jag inte lyssnar på sånt här annars.

ps. Är inte mp3 filen lite väl stor? 13,4 MB 256kb/s 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte ens i närheten av min musikstil, men jag hör ju ändå att det är bra proggat, så jag får ju säga; bra jobbat. 😄

Jag tycker dock att det blir lite långt med 7 min. Jag hinner tröttna lite, men det är väl kanske bara jag eftersom jag inte lyssnar på sånt här annars.

ps. Är inte mp3 filen lite väl stor? 13,4 MB 256kb/s 😳

Med andra ord så skulle du inte gilla goa trance låtar på 12 minuter? 😄

Tack!

Jag kör alltid 256 kb!

128 kb är för folk som sitter med modem och inte hör hemma på nätet! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag laddade hem den på 20 s och då använder jag 0.5mbit så det är väll ganska lagom storlek  😄  😳

Ja 20 sek för 13,4 mb är bara 10 ggr snabbare än den teoretiska maxhastigheten för 0,5 mbit 😛

Redigerat av dbd
Link to comment
Dela på andra sajter

Snärtig kick! Den gillar jag. Saknar faktiskt också bas, kanske ett djupt basljud som ligger i baktakt skulle bidra med något? Tycker kicken ska behålla sin snärt dock, så om du inte får till basen, skippa det. Tycker dock att melodislingan vid 5:30 ngt låter lite avig på något vis. Ett gammalt tvspel som snirklat sig in i låten. Tror att det är ljudet och inte melodin i sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

"

Jag laddade hem den på 20 s och då använder jag 0.5mbit så det är väll ganska lagom storlek  😄  😳

Ja 20 sek för 13,4 mb är bara 10 ggr snabbare än den teoretiska maxhastigheten för 0,5 mbit 😛"

mbit -> Mbit

Redigerat av unbornichen
Link to comment
Dela på andra sajter

Snärtig kick! Den gillar jag. Saknar faktiskt också bas, kanske ett djupt basljud som ligger i baktakt skulle bidra med något? Tycker kicken ska behålla sin snärt dock, så om du inte får till basen, skippa det. Tycker dock att melodislingan vid 5:30 ngt låter lite avig på något vis. Ett gammalt tvspel som snirklat sig in i låten. Tror att det är ljudet och inte melodin i sig.

Tack så mycket.

Men vad menar du med att melodislingan låter "avig"? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

TILL ER SOM TYCKER DET ÄR FÖR LITE BAS:

Körde låten idag på hyfsat feta högtalare, och jag måste säga att det lät jävligt bra med basen 😎

Skulle jag fläska på med mer bas så kanske det skulle låta bajs? 🙂

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara sant, det där med basen. Kan vara keff högtalar jag kör med. Melodin funkar, men ljudet passar inte in i låten. Låter som en tvspels cirkus eller nått. Ett lite mera dystert ljud skulle passa resten av låten mer. Det som är nu låter lite glatt på något vis. Eller så är det jag som går på knark. 🙂

Sen kan du ju citera eller skriva in andras kommentarer i samma post. Det ser mest ut som du jagar att skriva så mycket inlägg som möjligt när du citerar sådär. (IMO)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara sant, det där med basen. Kan vara keff högtalar jag kör med. Melodin funkar, men ljudet passar inte in i låten. Låter som en tvspels cirkus eller nått. Ett lite mera dystert ljud skulle passa resten av låten mer. Det som är nu låter lite glatt på något vis. Eller så är det jag som går på knark. 🙂

Sen kan du ju citera eller skriva in andras kommentarer i samma post. Det ser mest ut som du jagar att skriva så mycket inlägg som möjligt när du citerar sådär. (IMO)

Va!?

Det står ju QUOTE

???

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
---

Öl-kagge låter knack-knack istället för att pumpa fram musiken.

Denna håller inte över 7 minuter.

...

Det är en psytrancegrej. Det ska vara så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Chillyson (oregistrerad)
Som vanligt inte min musikstil men en reaktion får du iaf

Men som jag sa detta är inte direkt min musikstil så du kan bortse från detta inlägg om du vill.

Mannen till höger har inte uppmärksammat att mannen till vänster precis talade om detta och att undertecknad påpekat att denna musikstil inte var,är aldrig varit hans starka sida.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Som vanligt inte min musikstil men en reaktion får du iaf

Men som jag sa detta är inte direkt min musikstil så du kan bortse från detta inlägg om du vill.

Mannen till höger har inte uppmärksammat att mannen till vänster precis talade om detta och att undertecknad påpekat att denna musikstil inte var,är aldrig varit hans starka sida.

😆

Mannen till vänster frågar sig varförihelvete du då skriver?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...