Jump to content
Annons

Lhucid - All processed data


Betyg  

6 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      0
    • 2
      1
    • 3
      2
    • 4
      2
    • 5 (är högst betyg )
      0


Recommended Posts

Chillyson (oregistrerad)
Som vanligt inte min musikstil men en reaktion får du iaf

Men som jag sa detta är inte direkt min musikstil så du kan bortse från detta inlägg om du vill.

Mannen till höger har inte uppmärksammat att mannen till vänster precis talade om detta och att undertecknad påpekat att denna musikstil inte var,är aldrig varit hans starka sida.

😆

Mannen till vänster frågar sig varförihelvete du då skriver?

Någon dog och gjorde herr bessewisser till studio forumets mister know it all.

Dina svordomar kan du spela in och loopa i dina hörlurar och kalla det musik.

Som svar på din fråga.

Därför att jag har rätt till det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Som vanligt inte min musikstil men en reaktion får du iaf

Men som jag sa detta är inte direkt min musikstil så du kan bortse från detta inlägg om du vill.

Mannen till höger har inte uppmärksammat att mannen till vänster precis talade om detta och att undertecknad påpekat att denna musikstil inte var,är aldrig varit hans starka sida.

😆

Mannen till vänster frågar sig varförihelvete du då skriver?

Någon dog och gjorde herr bessewisser till studio forumets mister know it all.

Dina svordomar kan du spela in och loopa i dina hörlurar och kalla det musik.

Som svar på din fråga.

Därför att jag har rätt till det.

ohh... he shoots and he scores... 😆

Right on the spot!

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Någon dog och gjorde herr bessewisser till studio forumets mister know it all.

Dina svordomar kan du spela in och loopa i dina hörlurar och kalla det musik.

Som svar på din fråga.

Därför att jag har rätt till det.

Jag undrar vad du vill uppnå?

Har svårt att se hur det du skriver kan vara konstruktivt och nyttigt för trådskaparen.

Är det inte lite som om jag skulle recensera dina låtar och klaga på att dom innehåller distade gitarrer? Inte särskilt produktivt, alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara sant, det där med basen. Kan vara keff högtalar jag kör med.  Melodin funkar, men ljudet passar inte in i låten. Låter som en tvspels cirkus eller nått. Ett lite mera dystert ljud skulle passa resten av låten mer. Det som är nu låter lite glatt på något vis. Eller så är det jag som går på knark. 😎

Sen kan du ju citera eller skriva in andras kommentarer i samma post. Det ser mest ut som du jagar att skriva så mycket inlägg som möjligt när du citerar sådär. (IMO)

Va!?

Det står ju QUOTE

???

🙂

Jo, men jag menade alla quotes i samma post. 😉 Ta inte illa upp, var mest en kommentar eftersom 4 inlägg på raken var dina.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara sant, det där med basen. Kan vara keff högtalar jag kör med.  Melodin funkar, men ljudet passar inte in i låten. Låter som en tvspels cirkus eller nått. Ett lite mera dystert ljud skulle passa resten av låten mer. Det som är nu låter lite glatt på något vis. Eller så är det jag som går på knark. 😎

Sen kan du ju citera eller skriva in andras kommentarer i samma post. Det ser mest ut som du jagar att skriva så mycket inlägg som möjligt när du citerar sådär. (IMO)

Va!?

Det står ju QUOTE

???

🙂

Jo, men jag menade alla quotes i samma post. 😉 Ta inte illa upp, var mest en kommentar eftersom 4 inlägg på raken var dina.

Okii 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...