Jump to content
Annons

Ibanez GSR-200


DåligtGehör

Recommended Posts

Såg en annons på blocket om denna bas

"Ibanez elbas GSR-200 svart med en P-bas mik och en Jazzbas mik samt gigbag, OBS 1.900:- mycket bas för lite pengar!"

Verkar säljas för ca: $199.99 utomlands.

När jag kollat runt lite på nätet verkar det vara mest positiva omdömen. Från mycket bas för pengarna till riktigt hyffsad bas. Vill ha något som går åt "Fender-hållet" och funkar för jazz, soul etc. Fast vill inte betala fenderpengar nu i alla fall.

Något att ha, för mycket pengar för basen, eller eller?

Redigerat av DåligtGehör
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kör ju själv Ibanez och har testat en del olika under tidigare år...men just GSR-200 säger mig inte mycket. Men rent generellt så brukar Ibanez hålla hög kvalisort versus priset och vara ganska allround...

Det är bara till att testa...känns det bra och låter bra så... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Kör ju själv Ibanez och har testat en del olika under tidigare år...men just GSR-200 säger mig inte mycket. Men rent generellt så brukar Ibanez hålla hög kvalisort versus priset och vara ganska allround...

Det är bara till att testa...känns det bra och låter bra så... 😄

Ok tack för svar. Ingen välkänd bas just denna modell, Du har nog rätt gillar man den så är den helt ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte en sådan begagnad på Musikbörsen. Betalade 2000:- inklusive ny gigbag. Ett bra köp. Vallhagen har propagerat för denna modell också.

Helt riktigt.

Köpt ett fint beg-ex (på blocket) till sonen för 2000 kr hyfsat nyss. En på alla sätt alldeles utmärkt bas 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...