Myrli Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 Hej, undrar i fall det finns nån här som har tillräkliga kunskaper i engelska för att kunna översätta all svensk text på en hemsida till engelska. Finns det nån som vill hjälpa mig? //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 13 maj 2006 Dela Postat 13 maj 2006 Är det mycket text? jag kanske kan hjälpa till. Beror på om det är mycket "svåra" ord. maila texten till mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Eller så kan du göra det själv.. Translator - Swedish to English Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jarnis Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Haha, skitbra översättare: "Self am heating Andes and am working on a magazine, there self edit. Mostly am working self supper, but also dagarbete obviate." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Eller så kan du göra det själv.. Translator - Swedish to English Höhö... så där bra var ju den 🙂 "Jag måste fan skaffa mer tid för att skapa musik!" blev - "Self must devil provide more time for that breed music!" 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 "Jag måste fan skaffa mer tid för att skapa musik!" blev -"Self must devil provide more time for that breed music!"😉 😉😕😱😆😛😄 Man får väl korrekturläsa så att allt stämmer. Ärligt tror jag inte det finns någon översättare utan bör göras Manuellt om det skall bli bra.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Fixade sixties det till dig? När är deadline? Skicka texten till mig om du inte hittar nån annan så ska jag göra ett snabböverslag och se om jag har tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Myrli Postat 29 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2006 det är redan fixat.. men tack ändå. 😆 //Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.