Jump to content
Annons

Hjälp! Ingen text


Linka (oregistrerad)

Är den värd en text?  

3 röster

  1. 1. Är den värd en text?

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0


Recommended Posts

Annons

Det finns vissa problem med att det första man gör är att lägga upp en länk låt, och sedan inte göra mer. Många av de som är aktiva här vill helst att de nyregistrerade tar sig tid att kommentera eller skriva fler inlägg på forumen än bara lägger upp en länk. Vi har haft många på senare tid som slängt upp en låt för recension, och sedan bara försvunnit, vilket är tråkigt. Sedan ger du mycket lite information om vad det är för låt och vad för typ av text du har tänkt dig etc. Kanske blir svårt att få svar här, om du inte utvecklar din post, och eller hänger runt på forumet lite, och gärna skriver en presentation i det forumet. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

...mmm, jag skulle oxå behöva några nya texter, gärna med melodier till oxå. Allra bäst om nån kan lira in dom med lite schysst sound. Skicka CD-skivorna direkt till mig så går jag och tar en bira så länge.... 🙂😕😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har till och med en text åt dig:

Hej, hej, Pete, hej på dig Pete.

Hej Pete, hej på dig Pete.

Pete Pete Pete.

Hej på dig Pete. Hej, hej, Pete.

O.s.v.

🙂

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

novation (oregistrerad)
...mmm, jag skulle oxå behöva några nya texter, gärna med melodier till oxå. Allra bäst om nån kan lira in dom med lite schysst sound. Skicka CD-skivorna direkt till mig så går jag och tar en bira så länge.... 😕😆😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...