Jump to content
Annons

Punkfestivalen! Omröstningen börjar!


Mutz

Recommended Posts

RÖSTNINGEN AVSLUTAD!!!!

Såhär gick det!

01 (67p): nr.15. Long faces

02 (64p): nr.12. Kapital utan moral

03 (41p): nr.10. Roll the dice

04 (40p): nr.01. Varför måste jag leva här

05 (38p): nr.07. Är som dom är

06 (28p): nr.02. Renamed_9(y-4)3y,nr.03. Ingen chans

07 (19p): nr.20. Punkish4 (Lev som slav)

08 (18p): nr.21. Z theme song,

09 (17p): nr.13 Klättra,

10 (14p): nr.19. en tyst minut

11 (13p): nr18. Reached the bottom,

12 (12p): ,nr.4. Jag tänker inte ,

13 (08p): , nr.11. I rather be me,nr.16. Ni springer med kryckor

14 (07p): nr.22. Rök mer holk,

15 (03p): nr.17. Pensionsavtal

16 (02p): nr.14. life sucks,, 5. Namnlös

17(00p): , 6. NiNu, 8. HEL-VETE!, 9. The Ace´s

Nu drar omröstningen i gång i punkfestivalen! Ni har 2 veckor på er att rösta, avslutas onsdagen den 5 april kl 20,00. Resultatet läggs upp strax efter.

Sätt betygen 6, 4, 2 ,1 poäng på de bidrag du gillar mest och komentera gärna bidragen.

Man får inte rösta på sitt eget bidrag, men har du ett mindre sammarbete tex. lirat blockflöjt på någon annas låt får du rösta på den.

Låtar i festivalen:

1. Varför måste jag leva här

2. Renamed_9(y-4)3y

3. Ingen chans

4. Jag tänker inte

5. Namnlös

6. NiNu

7. Är som dom är

8. HEL-VETE!

9. The Ace´s

10. Roll the dice

11. I rather be me

12. Kapital utan moral

13. Klättra

14. Life sucks

15. Long faces

16. Ni springer med kryckor

17. Pensionsavtal

18. Reached the bottom

19. En tyst minut

20. Punkish4 (Lev som slav)

21. Z theme song

22. Rök mer holk

låtarna hämtas här:

Bidrag 1-11

Bidrag 12-22

Om du har kångel med dom övre, pröva då denna länken som Slaptap lagt upp Länk

Hoppas allt stämmer skapligt.

KOM IGEN OCH RÖSTA NU!!!

Otroligt roligt att vi fick in så många bidrag nästan så vi knäckte rekordet. :-) Nästa år kanske!!

(Ett intag av 10-15 folköl för total njutning av låtarna)

Redigerat av Mutz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 216
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Skumt.... Vi kan ta det över msn om det inte löser sig, om du har det?

Det KAN ju vara strul i min ände oxå. Jag måste försvinna några timmar nu, försöker igen sen. Om inte annat kan vi ta det över msn eller om nån lägger en alternativlänk eller nåt. Det ordnar sig, typ.

Häv ett par punkbärs tills dess!

Link to comment
Dela på andra sajter

Slinker in med att säga att min låt (nummer 20) heter "Lev som slav" och inte "Punkish 4". Det var jag som klantade till det med mp3-taggarna.... Sorry! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Första intrycket efter en snabb genomlyssning av alla låtar.

Puh, det är bara att lyfta på hatten för alla som har skickat in bidrag 😆 . Snacka om hög klass på majoriteten av låtarna. Det var en j....a tur att man inte försökte bidra med något själv. Vilken looser man hade blivit då 😕 . Det kommer dock att bli kanonsvårt att plocka fram en favoritlåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Slinker in med att säga att min låt (nummer 20) heter "Lev som slav" och inte "Punkish 4". Det var jag som klantade till det med mp3-taggarna.... Sorry!  😏

Och nu har du klantat till det igen för formellt sett så är du diskad från tävlingen eftersom du har avslöjat vilket bidrag som är ditt 😕😆😕

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu har du klantat till det igen för formellt sätt så är du diskad från tävlingen eftersom du har avslöjat vilket bidrag som är ditt laugh.gif

Oh nej... Fattade inte att det var hemligt vems bidrag som var vems.... Hade ingen aning om att det var så... skit också...

Nåja... drar mej tillbaks från den här omgången och lär mej min läxa dårå... *mutter*

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu har du klantat till det igen för formellt sätt så är du diskad från tävlingen eftersom du har avslöjat vilket bidrag som är ditt laugh.gif

Oh nej... Fattade inte att det var hemligt vems bidrag som var vems.... Hade ingen aning om att det var så... skit också...

Nåja... drar mej tillbaks från den här omgången och lär mej min läxa dårå... *mutter*

Nej, Skit samma. Regler är till för att brytas! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Och nu har du klantat till det igen för formellt sätt så är du diskad från tävlingen eftersom du har avslöjat vilket bidrag som är ditt laugh.gif

Oh nej... Fattade inte att det var hemligt vems bidrag som var vems.... Hade ingen aning om att det var så... skit också...

Nåja... drar mej tillbaks från den här omgången och lär mej min läxa dårå... *mutter*

Nej, Skit samma. Regler är till för att brytas! 😕

Just med tanke på vilken typ av festival det är så har du nog rätt 😏

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Och nu har du klantat till det igen för formellt sätt så är du diskad från tävlingen eftersom du har avslöjat vilket bidrag som är ditt laugh.gif

Oh nej... Fattade inte att det var hemligt vems bidrag som var vems.... Hade ingen aning om att det var så... skit också...

Nåja... drar mej tillbaks från den här omgången och lär mej min läxa dårå... *mutter*

Nej, Skit samma. Regler är till för att brytas! 😏

Helt rätt!

Så jääävla noga är det inte, jag och Sixties tyckte det var roligast att köra anonymt. Men inte diskar vi dig Steinberg för det!!

Redigerat av Mutz
Link to comment
Dela på andra sajter

Så jääävla noga är det inte, jag och Sixties tyckte det var roligast att köra anonymt. Men inte diskar vi dig Steinberg för det!!

Fan, sickna fina killar ni e! *snyft*

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Slinker in med att säga att min låt (nummer 20) heter "Lev som slav" och inte "Punkish 4". Det var jag som klantade till det med mp3-taggarna.... Sorry!  😆

Och nu har du klantat till det igen för formellt sett så är du diskad från tävlingen eftersom du har avslöjat vilket bidrag som är ditt 😆😆😄

Nej för fan. Det är mitt bidrag som är nummer 20.

edit: eller inte..

Men det var väl fan, det ÄR nåt vajsing på min internetuppkoppling. Jag försöker tanka hem, både originallänkarna och slaptaps alternativlänk, och nerladdningen AVBRYTS abrupt och "hemtankning klar"-rutan dyker upp och en korrupt 1 - 4 MB zipfil ligger här... skitskumt. fan.

Redigerat av Vallhagen
Link to comment
Dela på andra sajter

har lyssnat på bidragen och jag tror ingen festival har hållit så här hög klass på bidragen. kommer att ta tid att avgöra vilka som är bäst.

bra jobbat alla. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Aj, aj, jag har bara ett sketet modem nu medan jag väntar på att Televerket skall flytta mitt ADSL och kan alltså inte tanka hem musiken 😉

Väntar dock med spänning på att läsa de första rösterna... 😄

Keep 'em coming!

Link to comment
Dela på andra sajter

har lyssnat på bidragen och jag tror ingen festival har hållit så här hög klass på bidragen. kommer att ta tid att avgöra vilka som är bäst.

bra jobbat alla. 😄

Ja, det här kan vi fan kränga till ett skivbolag. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och lyssnar igenom bidragen en första gång nu, var helt asocial och apatisk innan, men nu vill jag bara supa mig full, gå ut och slåss 😉

Bra jobbat!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...