Jump to content
Annons

Punkfestivalen! Omröstningen börjar!


Mutz

Recommended Posts

  • 3 veckor senare...
Annons
  • Svar 216
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Men hallå,det någon sa om att släppa det här som en samlingsplatta låter ju skitbra,varje band slänger in 200:-(50:- per skalle om man är 4),20 sånger gånger 200:- blir..ehh..4000 balobas,och så får vi nån schysst deal från den tillverkaren som Studio trycker sina skivor hos och så splittar vi på antalet plattor och säljer billigt..Hallelulja

Jag är med! styr du upp det med Mutz då, han har ju alla låtarna samlade.

men jag tycker vi ger bort plattan på nån tilställning av nåt slag istället.

(säg nu int att vi ska lira live oxå, för då blir det fett me problem vetu... 😉 )

Vad blev det av den här ideen egentligen? "Really Studio Vol1"??? Föll den fullständigt eller ingen hade intresse? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad blev det av den här ideen egentligen? "Really Studio Vol1"??? Föll den fullständigt eller ingen hade intresse? 

Ägget kanske kan vara intresserad men han har precis släppt äggröran 7.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men hallå,det någon sa om att släppa det här som en samlingsplatta låter ju skitbra,varje band slänger in 200:-(50:- per skalle om man är 4),20 sånger gånger 200:- blir..ehh..4000 balobas,och så får vi nån schysst deal från den tillverkaren som Studio trycker sina skivor hos och så splittar vi på antalet plattor och säljer billigt..Hallelulja

Jag är med! styr du upp det med Mutz då, han har ju alla låtarna samlade.

men jag tycker vi ger bort plattan på nån tilställning av nåt slag istället.

(säg nu int att vi ska lira live oxå, för då blir det fett me problem vetu... 😆 )

Vad blev det av den här ideen egentligen? "Really Studio Vol1"??? Föll den fullständigt eller ingen hade intresse? 😉

Det skulle ju vara sköjj!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...