Jump to content
Annons

Kända avatarer börjar härja här...


tordA

Recommended Posts

Annons
  • Svar 127
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Min föreställer... Ja mig själv. Fick göra den ikonen till en kurs i media och nu har den hamnat här.

Link to comment
Dela på andra sajter

<- Tord Yvel .. från Varan-TV ..  har ni inte sett Varan-TV, så.... gör det !!! 😳

Varan Teatern rulez 😎

Yes! .. ”Ingen uppges ha skadats, två dog” ..

Reginald Dwigth med jättebrillor på min bild, som ni säkert ser.

Skulle säkert se det om jag visste vem han var 😱

Hrmpf ! .. tror Hammagrella blir lite besviken på dig nu Neko ! 😉

.. Ledtråd: Sir E. J.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah... gillar inte honom ändå. 😱 Man måste väl inte kunna alla gamla artister? Kan tillräckligt mycket om andra skumma scener för att känna mig lite lycklig, problemet är väl att jag inte kan de som alla andra känner till... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah... gillar inte honom ändå.  😉  Man måste väl inte kunna alla gamla artister? Kan tillräckligt mycket om andra skumma scener för att känna mig lite lycklig, problemet är väl att jag inte kan de som alla andra känner till...  😎

Hehe... det spelar ingen som helst roll! .. 😳 .. Jag tycker att det räcker om man känner till Kraftwerk och lite fina synthband från 80-talet .. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
Min föreställer... Ja mig själv. Fick göra den ikonen till en kurs i media och nu har den hamnat här.

Är det en sidenscarf du har runt halsen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är oxå jag på bilden. I Ski-googles. Jättefina sådana. 🙂

edit: varför har så många bytat avatar så ofta på sistone egentligen? man känner ju inte igen er längre... :rolleyes:

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Fick väl också fixa en avatar då: mandelbrotsfiguren. Den mest avancerade figuren matematiken känner och dessutom oändlig, såtillvida att du kan förstora upp den oändligt antal gånger och finna samma form i den. En fraktal helt enkelt. Fast en tvådimensionell view, egentligen existerar den i fyra dimensioner 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick väl också fixa en avatar då: mandelbrotsfiguren. Den mest avancerade figuren matematiken känner och dessutom oändlig, såtillvida att du kan förstora upp den oändligt antal gånger och finna samma form i den. En fraktal helt enkelt. Fast en tvådimensionell view, egentligen existerar den i fyra dimensioner 😉

Den fjärde, är det tidsdimensionen eller är det något mer matteflummigt? 😆

Redigerat av laslo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...