Jump to content
Annons

Glocalnets Bluesreklam!


Martin

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

Det mest fantastiska är ju att de lyckats hitta en svart lirare från -36 som sjunger om Glocalnet... [*ironi*]

Håller f.ö. med och kan därför kalla mig chiltwo då va...??

😲

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha, den gick innan CSI! på femman !

Intressant... 😉

Ett CSI-avsnitt är 55 minuter inklusive reklampaus (vilken du tydligen stannat upp och sett)

Om vi antar att du såg Glocalnets reklam 2 minuter innan CSI började, har du 18 minuter kvar i din "tv-tidskvot" för att se CSI.

Två CSI-avsnitt sänds varje vecka, dvs. 110 minuter. Vi kan väl räkna med 4 veckor i en månad? Då har vi alltså 440 minuter sändningstid/månad - för bara CSI.

Nu till min fråga:

Är det inte svårt att hänga med och följa vad som händer i tv-serien? 😆

Du ser trots allt bara 4,1% av CSI-avsnitten per månad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha, den gick innan CSI! på femman !

Intressant... 😉

Ett CSI-avsnitt är 55 minuter inklusive reklampaus (vilken du tydligen stannat upp och sett)

Om vi antar att du såg Glocalnets reklam 2 minuter innan CSI började, har du 18 minuter kvar i din "tv-tidskvot" för att se CSI.

Två CSI-avsnitt sänds varje vecka, dvs. 110 minuter. Vi kan väl räkna med 4 veckor i en månad? Då har vi alltså 440 minuter sändningstid/månad - för bara CSI.

Nu till min fråga:

Är det inte svårt att hänga med och följa vad som händer i tv-serien? 😆

Du ser trots allt bara 4,1% av CSI-avsnitten per månad.

Felet i ditt antagande är att han aldrig skriver att han ser CSI.

Två minuter går till reklamen. Om man räknar med två gånger i veckan, och fyra veckor i månaden är vi uppe i 16 minuter. Återstående fyra räcker gott till att kolla helgvädret...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu (!) har jag sett den. Det är ju Little Freddie King som dom förhoppningsvis gett anständigt pröjs för att promota glocalnet. Hans "Swamp Boogie" från -96 repriseras allt som oftast i bilstereon. Rätt kul reklam ändå. "And i thought i was low.." 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...