Shaidar (oregistrerad) Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 Hej! Jag Àr en privatimporterad 32 Ärig amerikanare som flyttade hit för 12 Är sedan för en 'vackra svenska flicka'. Spelar för tillfÀllet i vÀrldens bÀsta teoretiska popband. Vi pratar ofta om att spela live igen, men nÀr vi trÀffas blir det mest öl och snack om hur bra ska vara nÀr vi sÀtter igÄng och spelar vÄra vÀrldshits! Jag har nu bestÀmt mig att ta ett litet avsteg frÄn det teoretiska och ge mig in i heminspelningstrÀsket - skaffade nyligen en Presonus Firebox och en storkÄndis, och hÄller pÄ för fullt att brottas med Cubase. NÀr fejden Àr över hoppas jag kunna plantera nÄgra lÄtfrö som har grott lÀnge lÀnge... Musikaliskt sÄ skulle jag sÀtta mig i det trÄkiga facket "allÀtare"- -sÄ lÀnge det Àr bra musik. Bra musik? -tÀnker ni sÀkert... Vad f-n menar han med det? -tÀnker ni sÀkert... Jo, sÄ hÀr ligger det till: NÀr jag lyssnar pÄ musik, vill jag att musiken ska förmedla mig nÄgonting. Det kan vara en rad vÀlsnickrad text, bra gung eller bara en gitarrljud som ger rysningar av vÀllust - VAD som gör det Àr av mindre betydelse, bara det finns dÀr. Jag gÄr ocksÄ igÄng pÄ musik som lÄter Àkta - med kÀnsla före teknik om man mÄste vÀlja. (men med plus i kanten om bÄda finns dÀr!) Hursomhelst, jag ser fram emot mÄnga intressanta och roliga discussioner. Vi ses i trÄdarna! /shaidar
Gote Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 HallĂ„ dĂ€r! VĂ€lkommen hit! Skönt att det finns fler teoretiker hĂ€r... đ±
Micke H Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) HallĂ„jsanstjenaretjabbahallĂ„! đ Redigerat 22 februari 2006 av Lynxo
ThomasJ Postat 22 februari 2006 Postat 22 februari 2006 (redigerat) vÀlkommen till forumtrÀsket Redigerat 22 februari 2006 av DjBox
Linus Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Spelar för tillfĂ€llet i vĂ€rldens bĂ€sta teoretiska popband. đ *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đł
Jarnis Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 Hej hej! Jag har ocksÄ spelat i en del teoretiska band. Faktum Àr att jag har gjort mina bÀsta grejer just i teorin. MÄste pÄpeka att du har en snygg bild. Eraserhead, det Àr grejer det.
Pluffo Postat 23 februari 2006 Postat 23 februari 2006 (redigerat) Hej och vĂ€lkommen! Det dĂ€r med teoretisk bĂ€st var ett intressant begrepp. KĂ€nner igen mig! đ Redigerat 23 februari 2006 av Pluffo
PunkMackan (oregistrerad) Postat 28 februari 2006 Postat 28 februari 2006 Hej o vÀlkommen! Tack för en av dom roligaste presentationerna jag har lÀst!
Vallhagen Postat 4 mars 2006 Postat 4 mars 2006 Det dĂ€r med "teoretiskt bĂ€st" var bra. FramĂ„tstrĂ€vre đł ? "Det blir bĂ€ttre sen" i st f "det var bĂ€ttre förr" ... VĂ€lkommen! Bengan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.