Jump to content
Annons

nubvarning, fram med piskan :P

Recommended Posts

Shaidar (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag Àr en privatimporterad 32 Ärig amerikanare som flyttade hit för 12 Är sedan för en 'vackra svenska flicka'.

Spelar för tillfÀllet i vÀrldens bÀsta teoretiska popband. Vi pratar ofta om att spela live igen, men nÀr vi trÀffas blir det mest öl och snack om hur bra ska vara nÀr vi sÀtter igÄng och spelar vÄra vÀrldshits!

Jag har nu bestÀmt mig att ta ett litet avsteg frÄn det teoretiska och ge mig in i heminspelningstrÀsket - skaffade nyligen en Presonus Firebox och en storkÄndis, och hÄller pÄ för fullt att brottas med Cubase. NÀr fejden Àr över hoppas jag kunna plantera nÄgra lÄtfrö som har grott lÀnge lÀnge...

Musikaliskt sÄ skulle jag sÀtta mig i det trÄkiga facket "allÀtare"-

-sÄ lÀnge det Àr bra musik.

Bra musik? -tÀnker ni sÀkert...

Vad f-n menar han med det? -tÀnker ni sÀkert...

Jo, sÄ hÀr ligger det till:

NÀr jag lyssnar pÄ musik, vill jag att musiken ska förmedla mig nÄgonting. Det kan vara en rad vÀlsnickrad text, bra gung eller bara en gitarrljud som ger rysningar av vÀllust - VAD som gör det Àr av mindre betydelse, bara det finns dÀr.

Jag gÄr ocksÄ igÄng pÄ musik som lÄter Àkta - med kÀnsla före teknik om man mÄste vÀlja. (men med plus i kanten om bÄda finns dÀr!)

Hursomhelst, jag ser fram emot mÄnga intressanta och roliga discussioner.

Vi ses i trÄdarna!

/shaidar

Annons
Postat

HallÄ dÀr! VÀlkommen hit!

Skönt att det finns fler teoretiker hĂ€r... đŸ˜±

Postat
Spelar för tillfÀllet i vÀrldens bÀsta teoretiska popband.

😉

*visar runt*

Ja, sÄ hÀr bor vi...

Kom in och slĂ„ dig ner! 😄

KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. 😳

Postat

Hej hej!

Jag har ocksÄ spelat i en del teoretiska band. Faktum Àr att jag har gjort mina bÀsta grejer just i teorin.

MÄste pÄpeka att du har en snygg bild. Eraserhead, det Àr grejer det.

Postat (redigerat)

Hej och vÀlkommen!

Det dĂ€r med teoretisk bĂ€st var ett intressant begrepp. KĂ€nner igen mig! 😉

Redigerat av Pluffo
Postat

Tjena!

PunkMackan (oregistrerad)
Postat

Hej o vÀlkommen! Tack för en av dom roligaste presentationerna jag har lÀst!

Postat

GodkvĂ€ll! 😳

Postat

Det dĂ€r med "teoretiskt bĂ€st" var bra. FramĂ„tstrĂ€vre 😳 ? "Det blir bĂ€ttre sen" i st f "det var bĂ€ttre förr" ...

VĂ€lkommen!

Bengan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.