Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Ny mikrofon frÄn Violet Design - Flamingo Stereo

Enligt mina kontakter i Lettland kommer den att ligga pÄ ca 20.000:- men inget Àr faststÀllt Ànnu-ser ju lovande ut i alla fall,kapselval blir options-mer info efter Frankfurt!

Violet design

Redigerat av Majken
Annons
Postat
*hĂ€mtar insektsprayen*  🙂

😄😛laughzappel.gif

Jaha, det Ă€r det dom kallar mygga... 😆

😛🙂

undrar om den har dubbla rör att suga blod med? 😆

Postat (redigerat)
*hĂ€mtar insektsprayen*  🙂

😄😛laughzappel.gif

Jaha, det Ă€r det dom kallar mygga... 😆

😛🙂

undrar om den har dubbla rör att suga blod med? 😆

Vad meckar man den med... -Insektsnyckel... 😄

(Passar bra med Logic...)

Edit: Nya flugan i studion... 😼

Redigerat av Lilleman
Postat (redigerat)
va-snodde du min bild i mitt inlĂ€gg Majken??? 🙂

NĂ€j! Jag flyttade bara ned bilden sĂ„ att den inte syns pĂ„ första sidan. Onödigt om stackars modemkillar ute i stugorna ska behöva ladda 300kb bild varje gĂ„ng de gĂ„r in pĂ„ sidan 😆

EDIT: Förstasidan alltsÄ eftersom den ligger som nyhet.

Redigerat av Majken
Postat

ok-jag Àr med :rolleyes: dessvÀrre verkar pojkarna hÀr inte fatta vilken intressant mikrofon det hÀr Àr-Lilleman kom igen;vet du inte vad en mygga Àr-dÄ ska du inte felbenÀmna saker i din omvÀrld som den hÀr behÀndiga stereomikrofonen tex-

sluta upp med fĂ„nerierna och Ă„tervĂ€nd till din usla underhĂ„llning istĂ€llet 😄

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
sluta upp med fÄnerierna och ÄtervÀnd till din usla underhÄllning istÀllet :rolleyes:

sÄja, sÄja...

Postat

Claes-domÀnen har vÀl varit igÄng rÀtt lÀnge nu...vad har du för favorit bland deras "överkomliga" mikrofoner-hÄller precis pÄ och testar the Amethyst-standard,bredvid mina AKG c 414b-uls/MXL V69/Z5600/m.fl. intressant mÄ jag sÀga-den hÀr elektreten briljerar i mina öron med bÄde kropp och detaljrikedom och precis perfekt skimmer*

Vad gĂ€ller tvisten mellan B:L:U:E: och Violet Ă€r allt inte sĂ„ enkelt som det synes vara-kĂ€nner herrar i bĂ„da lĂ€gren och har fĂ„tt deras respektive syn pĂ„ saken berĂ€ttad i lite andra ordalag... 😆

Postat

Den ser ganska cool ut, men Àr inte sÀrskilt snygg. Roligt med nÄgon som gör nÄgot annorlunda!

Postat
Den ser ganska cool ut, men Àr inte sÀrskilt snygg. Roligt med nÄgon som gör nÄgot annorlunda!

Jag tycker att den ser ut som nÄt hotfullt vapen ur Starwars eller nÄn annan science fiction-film. :rolleyes:

Postat

Den lÄter nog förbaskat bra med tanke pÄ hur övriga modeller lÄter i deras sortiment,har just nu deras Amethyst pÄ prov=den kan mycket vÀl tÀnkas bli min favorit i mÄnga kategorier,elektretmembran som glÀnser över flera av mina tidigare "dyrgripar" med sin fulla Ätergivning och ett nÀrmast perfekt skimmer i diskanten!

(har ab-testat mot mina AKG c 414b-uls/Z5600 SE tube/MXL V69 tube/R1 osv)

Postat

Skulle inte banga 1 sek, att fÄ testa den som överhÀng eller rums amb.. mick

Den som gjort den praktiska lösningen verkar ha tÀnkt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.