Jump to content
Annons

Alone


Joel B

Recommended Posts

Gillar gitarrerna riktigt mycket, inte trumljudet lika mycket.. Verserna låter kanon men refrängerna känns som att de kan bli ännu bättre. Gillar verkligen ackorden på refrängen, riktigt, riktigt snyggt! Med ny sång sång på refränger blir detta kanon! Rock on! 😳

Kul med nån som gillar harmoniken! Är riktigt nöjd själv nämligen, känns konventionellt på ett ändå snyggt sätt 🙂

Angående trumljudet kan jag väl bara hänvisa till att osiris mixar. Vem vet vad han kommer att hitta på... 😱

Joel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ingen musik jag vanligen lyssnar till. Men.. jävligt charmigt. Helst den svajiga sången som man kunde tänka sig byta ut. Tror att charmen skulle försvinna då tyvärr. Helt klart en trevlig, just trevlig låt. Rätt catchy m.a.o!

😆

kul att du tycker om den. Och min röst är inte hälften så charmig som jag själv 😎

Catchy försöker jag hålla som min ledstjärna. Tack för omdömet! 😆

Joel

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
oakleaf (oregistrerad)

Tjena hej,

(Inga aao med prickar just nu, sorry)

Hur som haver....

Helt ok lat mannen. Tycker din rost duger bra, satter sin lilla pragel pa stycket.

virveln kanns lite flyktig! (tank att virvel alltid ska vara sa svart, har samma problem i mina mixar)

Vet inte om kicken kanns lite mer klickig an kickig sa att saga, men men vad vet jag, det ar sakert en smaksak.

Gitarrerna sitter dar dom ska tycker jag. Kanske lite grumliga har och dar.

Sangen kanns valdigt torr vilket passar detta stuk, men inte sa har torr va? En gnutta vatare tror jag vore nice.

Det ar vad jag tycker, som ar en glad hemma pulare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena hej,

(Inga aao med prickar just nu, sorry)

Hur som haver....

Helt ok lat mannen. Tycker din rost duger bra, satter sin lilla pragel pa stycket.

virveln kanns lite flyktig! (tank att virvel alltid ska vara sa svart, har samma problem i mina mixar)

Vet inte om kicken kanns lite mer klickig an kickig sa att saga, men men vad vet jag, det ar sakert en smaksak.

Gitarrerna sitter dar dom ska tycker jag. Kanske lite grumliga har och dar.

Sangen kanns valdigt torr vilket passar detta stuk, men inte sa har torr va? En gnutta vatare tror jag vore nice.

Det ar vad jag tycker, som ar en glad hemma pulare!

hej! kul att du gillar =) Jo min röst kan man nog tycka vad som helst om egentligen... 🙂

Mixen fixas med i detta nu, återkommer med mer info senare, om intresset finns(?). Alla saker du nämner har förbättrats eller håller på att förbättras.

"med vanliga halsningar"

Joel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...