Jump to content
Annons

Lawson-mikrofoner


osiris

Recommended Posts

Har hört mycket gott om mikrofonerna från Lawson av en polare och jag undrar nu helt sonika om nån av er här har testat eller hört nåt om dom?

Såg att Claes inte hade dom på sin testsite 😆 Men jag gillar honom ändå 😏

Lawson Mics

Dom är väl skapligt dyra, men om dom låter så bra som dom tydligen ska göra så är dom rätt prisvärda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

900-2500 USD kostar de enligt deras hemsida. Då kan man troligen räkna med att priset i Sverige blir runt 11000 för den billigaste och runt 30000 för den dyraste. De priserna är inte onormala för riktigt bra micar - men i mesta laget för de flesta hemstudios förmodligen... 😏

Jag mailade i alla fall och frågade dem om de har någon svensk eller skandinavisk distributör - så får vi se vad de svarar...

Link to comment
Dela på andra sajter

900-2500 USD kostar de enligt deras hemsida. Då kan man troligen räkna med att priset i Sverige blir runt 11000 för den billigaste och runt 30000 för den dyraste. De priserna är inte onormala för riktigt bra micar - men i mesta laget för de flesta hemstudios förmodligen... 😏

Jag mailade i alla fall och frågade dem om de har någon svensk eller skandinavisk distributör - så får vi se vad de svarar...

Härligt Claes! Håll mig gärna uppdaterad om du får reda på något 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...