hakse Postat 29 januari 2006 Postat 29 januari 2006 Efter en lÀngre tids uppehÄll (typ 10 Är ;-) ) började det rycka för mycket i musiknerven igen. Det Àr sÄ himla kul med alla möjligheter som datorn ger med inspelningsprogram och alla mjukvarusyntar och -effekter. TÀnk om man hade haft dessa möjligheter i början av 80-talet nÀr man harvade med rullbandspelare, "sound-on-sound", etc. Jag har lagt upp en lÄt under demoinspelningar. Kommentera gÀrna.
Linus Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 *visar runt* Ja, sĂ„ hĂ€r bor vi... Kom in och slĂ„ dig ner! đ KĂ€nn dig som hemma. Men inga fötter pĂ„ soffbordet. đ
osiris Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 ...och det hÀr Àr dÄ osiris *pekar* "Hej, vÀlkommen hit!"
Danabacken Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Efter en lĂ€ngre tids uppehĂ„ll (typ 10 Ă„r ;-) ) började det rycka för mycket i musiknerven igen. Tog det sĂ„ lĂ„ng tid? đđ För mig tar det kanske 10 minuter. đ SkĂ€mt Ă„sido, vĂ€lkommen skaru vara! đ
ViktorDenStore Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 ...och det hĂ€r Ă€r dĂ„ osiris *pekar* "Hej, vĂ€lkommen hit!" đ VĂ€lkommen đ
hakse Postat 7 februari 2006 TrĂ„dstartare Postat 7 februari 2006 Efter en lĂ€ngre tids uppehĂ„ll (typ 10 Ă„r ;-) ) började det rycka för mycket i musiknerven igen. Tog det sĂ„ lĂ„ng tid? đđ För mig tar det kanske 10 minuter. đ SkĂ€mt Ă„sido, vĂ€lkommen skaru vara! đ Jajaja ..... det kom lite annat ivĂ€gen đ ! Tack i alla fall đ .
hakse Postat 7 februari 2006 TrÄdstartare Postat 7 februari 2006 Tack för det varma vÀlkomnandet, allihop!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.