Jarnis Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Vad tror ni om Axls mastodontprojekt? Världens bästa skiva eller musikhistoriens största västgötaklimax? Tydligen ska det hända grejer i år, men det sa de ju förra året också. Jag såg en vad jag förstår rätt nytagen bild på Axl. Han såg hemsk ut. Han hade typ nu-metal-/sportkläder på sig och flätat hår och såg ut som en albino i fejan. Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987. Topp 5 Guns 'n' roses: 1. Nightrain 2. Welcome to the Jungle 3. One in a million 4. It's so easy 5. Estranged Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredster Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Vad tror ni om Axls mastodontprojekt? Världens bästa skiva eller musikhistoriens största västgötaklimax? Tydligen ska det hända grejer i år, men det sa de ju förra året också. Jag såg en vad jag förstår rätt nytagen bild på Axl. Han såg hemsk ut. Han hade typ nu-metal-/sportkläder på sig och flätat hår och såg ut som en albino i fejan. Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987. Topp 5 Guns 'n' roses: 1. Nightrain 2. Welcome to the Jungle 3. One in a million 4. It's so easy 5. Estranged Du....det är en skivan som är efterlängtad av mig! Men troligen så lär den låta piss tyvärr..... 😉 Min lista ser ut som följer: 1. Nightrain 2. RocketQueen (Pga det underbara sticket i slutet) 3. Get in the ring 4. Crazy (på Lies-plattan) 5. Michelle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hellpig Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987. Knark. Alla musiker bara knarkar, från morgon till kväll. Jomense, det är så det är. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giggsy Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/000252.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 26, 2006 Share Posted January 26, 2006 Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987. Knark. Alla musiker bara knarkar, från morgon till kväll. Jomense, det är så det är. 😄 😕 WhooOOoooahh... Vilka färgerrrhhhh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredster Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Det var inte många som hade åsikter om Guns inte...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egghuvud Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Axl har nog gjort sitt enligt min mening. Det spelar ingen roll hur mycket han än hypar sina projekt. 🥰 Link to comment Share on other sites More sharing options...
claypool Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Bästa riffet är ju i "don't damn me" - stenhårt jue! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overkill Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Ah gött att någon nämner ens gamla favoritband 😄 För er som vill höra lite studioinspelning lyssna på denna länk: http://www.megaupload.com/?d=M8D002W0 Låter faktsitk bra det man hör. Den bilden någon syftade på var från ett party med Korn Ska bli intressant att höra skivan, tycker det är synd att Buckethead stack. Brain är iaf grym på trummor och sköter det bra. Gillar inte Finck så mycket efter att ha hört "November Pain". 1.November Rain 2.Paradise City 3.Mr. Brownstone 4.Down on the Farm 5.One in a Million Link to comment Share on other sites More sharing options...
nossbokaj Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Det jag har råkat höra av "kinesisk demokrati" överraskar. Trodde Axl hade tappat rösten helt efter live-klippen man har sett från Vegas och Rio, men tydligen har han lyckats få till det i studion. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredster Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Biljett bokad i Globen i sommar! En våt dröm vore ju om dom bara kunde glömma allt gammalt groll och alla forna medlemmar ställer upp i en gemensam kavalkad av hits!....det skulle fan vara värt, hmmm låt mig tänka....6 000 spänn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overkill Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Biljett bokad i Globen i sommar! En våt dröm vore ju om dom bara kunde glömma allt gammalt groll och alla forna medlemmar ställer upp i en gemensam kavalkad av hits!....det skulle fan vara värt, hmmm låt mig tänka....6 000 spänn! Hade lätt åkt jag med, men jag är i Bulgarien då 😛 Förhoppningsvis kommer de till Oslo lite senare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts