Jump to content
Annons

Chinese Democracy


Jarnis

Recommended Posts

Vad tror ni om Axls mastodontprojekt? Världens bästa skiva eller musikhistoriens största västgötaklimax?

Tydligen ska det hända grejer i år, men det sa de ju förra året också.

Jag såg en vad jag förstår rätt nytagen bild på Axl. Han såg hemsk ut. Han hade typ nu-metal-/sportkläder på sig och flätat hår och såg ut som en albino i fejan. Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987.

Topp 5 Guns 'n' roses:

1. Nightrain

2. Welcome to the Jungle

3. One in a million

4. It's so easy

5. Estranged

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Vad tror ni om Axls mastodontprojekt? Världens bästa skiva eller musikhistoriens största västgötaklimax?

Tydligen ska det hända grejer i år, men det sa de ju förra året också.

Jag såg en vad jag förstår rätt nytagen bild på Axl. Han såg hemsk ut. Han hade typ nu-metal-/sportkläder på sig och flätat hår och såg ut som en albino i fejan. Vad hände? Han var ju snyggast i världen 1987.

Topp 5 Guns 'n' roses:

1. Nightrain

2. Welcome to the Jungle

3. One in a million

4. It's so easy

5. Estranged

Du....det är en skivan som är efterlängtad av mig! Men troligen så lär den låta piss tyvärr..... 😉

Min lista ser ut som följer:

1. Nightrain

2. RocketQueen (Pga det underbara sticket i slutet)

3. Get in the ring

4. Crazy (på Lies-plattan)

5. Michelle

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah gött att någon nämner ens gamla favoritband 😄

För er som vill höra lite studioinspelning lyssna på denna länk: http://www.megaupload.com/?d=M8D002W0

Låter faktsitk bra det man hör. Den bilden någon syftade på var från ett party med Korn 7042086brunodoamaral1142006921.jpg

Ska bli intressant att höra skivan, tycker det är synd att Buckethead stack. Brain är iaf grym på trummor och sköter det bra. Gillar inte Finck så mycket efter att ha hört "November Pain".

1.November Rain

2.Paradise City

3.Mr. Brownstone

4.Down on the Farm

5.One in a Million

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Biljett bokad i Globen i sommar! En våt dröm vore ju om dom bara kunde glömma allt gammalt groll och alla forna medlemmar ställer upp i en gemensam kavalkad av hits!....det skulle fan vara värt, hmmm låt mig tänka....6 000 spänn!

Hade lätt åkt jag med, men jag är i Bulgarien då 😛

Förhoppningsvis kommer de till Oslo lite senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...