Jump to content
Annons

Att köpa .pdf filer från hemsidan..


Jonte

Recommended Posts

Tjenare!

Gillar tidningen, är trogen prenumerant och lär fortsätta vara =) Men men. Till saken...

Att man kan köpa artiklar som .pdf filer tycker jag är bra =) Jag lär dock inte köpa någon artikel alls som det ser ut nu. Jag är inte beredd att betala 15 kronor för 2-3 sidor med Cubase tips. Jag köper idén för dom som inte prenumererar.

Däremot hade jag kunnat tänka mig att betala 30-50 kronor för samtliga Cubase tips år 2005 eller liknande =) Går det göra en sådan tjänst som bara är öppen för prenumeranter? Risken är väl att artiklarna sprids på nätet iof. Jag har scanner och kunskapen, så jag kan ju göra jobbet själv för eget bruk. Men om ni gör jobbet åt mig hade jag varit intresserad helt klart, och kanske fler med mig 🙂

Detta går ju att göra för fler saker än bara Cubase tips. Typ samla ihop alla tester som har gjorts inom någon viss kategori. Eller alla intervjuer ni har gjort. Vi som prenumererar är nog inte villiga att betala allt för mycket, men det hade varit skönt att ha, framförallt Cubasetipsen i mitt fall, samlade på ett ställe för att slippa bläddra igenom femtioelva tidningar för att hitta en artikel man kommer ihåg att man läst någon gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...