Jump to content
Annons

www.allfiske.se


Daniel H

Recommended Posts

Titta gärna in på min och en komps sida www.allfiske.se . Sidan är dock inte 100% klar men de största grejerna funkar. På sidan kan man läsa rescensioner av fiske utrustning och så finns det en avdelning där man kan skriva om sin senaste fisketur så att andra kan få tips om var de ska fiska. Och genom att andra skriver så får du själv hjälp med att upptäcka nya fiskevatten.

Så kolla gärna in sidan. Och tala gärna om vad ni tycker!

www.allfiske.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Aah! Någon mer med fiskeintresse!

Jag besöker gärna sidan lite då och då men skaffa för guds skull ett bättre webhotell. Det tog över en minut att ladda sidan och det duger helt enkelt inte.

Det brukar inte vara något problem med det. Du kanske har haft otur att komma in på sidan när det varit något strul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att sidan är handknåpad däremot, och det är ju faktiskt inte alla som tar sig tid med. Svär mig mig blodig varje gång jag ska agera FrontPage-support åt morsan. Eftersom du ändå kådar för hand så kanske du borde använda stylesheets istället för frames... och minska ner storleken på bilderna. Visst var det en fin bakgrundsbild, men det kanske skulle kunna göras på nåt bättre sätt? Jag brukar försöka hålla storleken på varje bild runt 20 kilobyte när jag håller på och petar med grejer, bara för att det ska gå snabbt för de flesta att ladda.

Verkar som en lovande start oavsett. Tycker det kan behövas fler bra fiskesajter. Fortsätt med att lägga till innehåll. På en website så är innehållet viktigare än utformningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Om ni nu tänker behålla den stora bakgrundsbilden så kunde det nog vara idé att ha en annan bakgrundsfärg innan bilden har laddat färdigt. Det sticker lite i ögonen med den där illgröna... Och försök gärna komma bort från det här med frames. Det känns så himla 2002 på nåt sätt. Eller kanske rent av 90-tal 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 3 månader senare...
tsmalmbe (oregistrerad)

Jag kommer bara att tänka på "fiskdialogen" på Roger Waters Radio K.A.O.S när jag ser den här tråden 😄

Californian Weirdo: I don't like fish.

Jim: You are listening to KAOS here in Los Angeles.

Californian Weirdo: I don't like fish.

Jim: Yes, we've established that. Ah! Do you have a request?

Californian Weirdo: Shell fish, guppy, salmon, shrimp and crab

and lobster, flounder.I hate fish, but I think most of

all I hate fresh fish, like trout. I hate fresh trout.

My least-hated, favourite fish would be sole. That way

you don't have to see the eyes. Sole has no eyes.

Jim: Oh no!

Californian Weirdo: I'd like to be home with my monkey and my dog

Jim: Thankyou.

Californian Weirdo: I'd like to be home with my monkey and my dog

I'd like to be home with my monkey and my dog

I'd like to be home with my monkey ...

Jim: They don't care. Shut up. Play the record.

Redigerat av tsmalmbe
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...