Tronicom (oregistrerad) Postat 25 december 2005 Postat 25 december 2005 (redigerat) Hej pĂ„ er alla! Jag Ă€r ny pĂ„ detta forum, det ska bli kul fĂ„ deltaga i diskussionerna hĂ€r. HĂ„ller pĂ„ med synthmusik och en annan lĂ„t ska ni fĂ„r vĂ€l lyssna pĂ„ och kommentera om ni vill som jag lĂ€gger ut hĂ€r e.v. Ăr vĂ€l allĂ€tare av musik har hĂ„llt pĂ„ med musikspeladet till och frĂ„n i ett antal Ă„r. Har musiken som hobby detta fĂ„r vĂ€l rĂ€cka sĂ„ lĂ€nge om mej. Redigerat 31 december 2005 av Tronicom
Tronicom (oregistrerad) Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 Tackar ska bli kul och vara med hĂ€r i dom olika diskussionerna! Ni fĂ„r gĂ€rna kommentera min lĂ„t i demoinspelningar dessvĂ€rre fĂ„r jag göra en ny inspelning av allt efter som DV-skivan dĂ€r jag hade sparat mina Cubasefilerna pĂ„ mina lĂ„tar inte funkar. đł FĂ„r alltsĂ„ inte upp nĂ„gonting ifrĂ„n skivan. Efter har formaterat om min hĂ„rdisken pĂ„ datorn för nĂ„gra dar sedan sparade jag ner dom pĂ„ en sĂ„dan skiva dĂ„ funkade det. SĂ„nt Ă€r livet ibland. Bara att börja om igen.
djonas Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 VĂ€lkommen hit och tack för ditt inlĂ€gg BTW! đł Mvh / djonas
mornel Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 VĂ€lkommen till forumet! Kul att du har skaffat dig en avatar med julanknytning đ
Tronicom (oregistrerad) Postat 26 december 2005 Postat 26 december 2005 VĂ€lkommen till forumet! Kul att du har skaffat dig en avatar med julanknytning đ Tack ska ni ha alla! Precis som en tomte ska ser ut mornel. đ
Tronicom (oregistrerad) Postat 28 december 2005 Postat 28 december 2005 Heja VĂ€xjo en fin stad eller hur Neko! đł
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.