Guest maxmaxmax Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Har någon mer än jag hört jingeln till Ariel-reklamen på tv4? Är det bara en jingel eller är det en inspelad låt? visst är den underbar?
Carl_B Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Hmm... kollar inte på tv... grand total för 2004 är ca 2timmar... 😛 kan man tanka den nånstans?
Majken Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 vad är Ariel 😛😎 Det är hon söta tjejen i Lilla Sjöjungfrun som Sissel gör rösten till 😛 /Majken
ViktorDenStore Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Spela in låten på MD om du har nån... eller koppla ihop tv:n med datorn 😛 Om du vill lyssna alltså.. 😛 Hehe! Ha det bra
Majken Posted May 4, 2004 Posted May 4, 2004 Ett tips kan vara att maila Ariel och fråga. Företag brukar var snälla och glada och gärna berätta vilket musik som används i deras reklamer. Typ såhär: "Jag använder alltid Ariel till allt jag gör och köper det alltid i julklapp till hela min familj. Nu undrar jag om ni kan berätta vad för musik som spelas i den reklamfilm som nu visas på Z-TV och vart kan jag köpa den. När jag fått tag i musiken kommer mitt liv vara komplett och jag kan dö lycklig för att återfödas som en smutsig tröja." /Majken
Pluffo Posted May 9, 2004 Posted May 9, 2004 Ett tips kan vara att maila Ariel och fråga. Företag brukar var snälla och glada och gärna berätta vilket musik som används i deras reklamer. Typ såhär: "Jag använder alltid Ariel till allt jag gör och köper det alltid i julklapp till hela min familj. Nu undrar jag om ni kan berätta vad för musik som spelas i den reklamfilm som nu visas på Z-TV och vart kan jag köpa den. När jag fått tag i musiken kommer mitt liv vara komplett och jag kan dö lycklig för att återfödas som en smutsig tröja." /Majken Hehe, Det var så skönt så jag skickade iväg ovanstående text till ariels kundservice. Undra om man får något svar månne 😳
hammagrella Posted May 18, 2004 Posted May 18, 2004 Har någon mer än jag hört jingeln till Ariel-reklamen på tv4? Är det bara en jingel eller är det en inspelad låt? visst är den underbar? Kan det vara "Havet är djupt?" 😏
Recommended Posts