Jump to content
Annons

Ariel-reklamen


maxmaxmax (oregistrerad)

Recommended Posts

maxmaxmax (oregistrerad)

Har någon mer än jag hört jingeln till Ariel-reklamen på tv4?

Är det bara en jingel eller är det en inspelad låt?

visst är den underbar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ett tips kan vara att maila Ariel och fråga. Företag brukar var snälla och glada och gärna berätta vilket musik som används i deras reklamer. Typ såhär:

"Jag använder alltid Ariel till allt jag gör och köper det alltid i julklapp till hela min familj. Nu undrar jag om ni kan berätta vad för musik som spelas i den reklamfilm som nu visas på Z-TV och vart kan jag köpa den. När jag fått tag i musiken kommer mitt liv vara komplett och jag kan dö lycklig för att återfödas som en smutsig tröja."

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tips kan vara att maila Ariel och fråga. Företag brukar var snälla och glada och gärna berätta vilket musik som används i deras reklamer. Typ såhär:

"Jag använder alltid Ariel till allt jag gör och köper det alltid i julklapp till hela min familj. Nu undrar jag om ni kan berätta vad för musik som spelas i den reklamfilm som nu visas på Z-TV och vart kan jag köpa den. När jag fått tag i musiken kommer mitt liv vara komplett och jag kan dö lycklig för att återfödas som en smutsig tröja."

/Majken

Hehe,

Det var så skönt så jag skickade iväg ovanstående text till ariels kundservice. Undra om man får något svar månne 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...