Jump to content
Annons

Tjena och goodbye


Burnin Sven (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Har inte bredband och då de flesta här som laddar upp på Demoforumet envisas 🤪 och bara kör högupplöst så blir det svårt för en annan att lyssna. Känns konstigt att inte kunna återgällda när folk är trevliga och lyssnar på mina grejor så en får säga tack och hej för mej. Drar ut igen till den internationella siterna och Sound Click.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Har inte bredband och då de flesta här som laddar upp på Demoforumet envisas 🤪 och bara kör högupplöst så blir det svårt för en annan att lyssna. Känns konstigt att inte kunna återgällda när folk är trevliga och lyssnar på mina grejor så en får säga tack och hej för mej. Drar ut igen till den internationella siterna och Sound Click.

Göran

Sakta i backarna här Sven! Du får inte lämna! Du kan ju fortfarande slänga upp dina egna grejer! Eller skaffa adsl eller ngt!

Tänk igenom det en gång till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte bredband och då de flesta här som laddar upp på Demoforumet envisas 😉 och bara kör högupplöst så blir det svårt för en annan att lyssna.

Något att tänka på. Man kan ju lägga upp, som en del brukar göra, två versioner av sin låt, där ena versionen är rejält lågupplöst så även modemare kan ladda hem. Verkar låten intressant så kan vederbörande då avsätta tid att tanka hem den högupplösta versionen. Att sitta och vänta tio minuter på en låt som sen inte alls hör hemma i en genre man själv lyssnar på verkar inte särskilt muntert.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte bredband och då de flesta här som laddar upp på Demoforumet envisas  😉 och bara kör högupplöst så blir det svårt för en annan att lyssna. Känns konstigt att inte kunna återgällda när folk är trevliga och lyssnar på mina grejor så en får säga tack och hej för mej. Drar ut igen till den internationella siterna och Sound Click.

Göran

Om du inte visste det så är detta ingen 2års kurs på gymmnasiet som man bara kan hoppa av bara sådär. Här kommer man in men aldrig aldrig ut (inte levande iaf), så som sagt bäst du tänker igenom detta både en och två gånger till!

Redigerat av DjBox
Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte bredband och då de flesta här som laddar upp på Demoforumet envisas :rolleyes: och bara kör högupplöst så blir det svårt för en annan att lyssna. Känns konstigt att inte kunna återgällda när folk är trevliga och lyssnar på mina grejor så en får säga tack och hej för mej. Drar ut igen till den internationella siterna och Sound Click.

Göran

Dessutom så lyssnar jag ju för att jag tycker att du gör schyssta låtar och inte bara för att du ska lyssna på mina! Skaffa bredband vetja så är ju problemet ur världen!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Burnin Sven (oregistrerad)

Fan nu mår man ju nästan kasst när man läser alla snälla inlägg + att jag faktiskt blivit med ADSL och känner mig som en modemsvikare. Kunde inte låta bli att hoppa på ADSL det kom helt plötsligt till byn här, Telia måste ha blivit tokiga på nått sätt. Gratis inträde och modem 2 mån avgiftsfritt och skaplig prestanda fan låter som en telia reklamgubbe nu 😄 . Det som fanns att få här förut var via den lokala fjärrvärmeleverantören (löjligt dyr ingångsavgift) som försökte att muta in reviret men tji fick dom, man bugar och bockar för telia.

Till alla som har det som jag hade det förr kolla med telia det kanske är så att dom är på G nu lite över allt i obyggderna här i landet. Kommer dock alltid att ha ett lofiläge på mina låtar det kan jag lova.

Vänligen Göran

Redigerat av Burnin Sven
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan nu mår man ju nästan kasst när man läser alla snälla inlägg + att jag faktiskt blivit med ADSL och känner mig som en modemsvikare. Kunde inte låta bli att hoppa på ADSL det kom helt plötsligt till byn här, Telia måste ha blivit tokiga på nått sätt. Gratis inträde och modem 2 mån avgiftsfritt och skaplig prestanda fan låter som en telia reklamgubbe nu 😳 . Det som fanns att få här förut var via den lokala fjärrvärmeleverantören (löjligt dyr ingångsavgift) som försökte att muta in reviret men tji fick dom, man bugar och bockar för telia.

Till alla som har det som jag hade det förr kolla med telia det kanske är så att dom är på G nu lite över allt i obyggderna här i landet. Kommer dock alltid att ha ett lofiläge på mina låtar det kan jag lova.

Vänligen Göran

Betyder det att du stannar?!!

Jag lovar i alla fall att fortsätta bättra mig med upplägg (till jul la jag upp sista låten i 5(!) upplösningar och jag skall försöka hitta bättre komprimeringar).

Så: Nu finns ingen anledning att dra. Välkommen tillbaka 🙁😉😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ursäkta jag glömde kolla här igen.

Jo I´m back to stay så nu blir det brått att hinna med alla ställen jag brukar förpesta 😄 .

Tackar igen

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

+ att jag faktiskt blivit med ADSL och känner mig som en modemsvikare. Kunde inte låta bli att hoppa på ADSL det kom helt plötsligt till byn här, Telia måste ha blivit tokiga på nått sätt.

Jag tror inte att ditt modem känner sig sviket av dig. 😄

Trevligt att du hittar tillbaka hit alltså!

EDIT: Vilken by?

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Sya heter samhället där jag huserar ligger i Östergötland mellan Linköping och Mjölby stan där dom fick för mycke svenskt kaffe på grisfesten 😉 . Tackar igen för de vänliga orden, mitt modem har alltid en hedersplats i mitt hjärta klappar det ömt mellan varven :rolleyes: .

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...