Jump to content
Annons

Mer mailboxutrymme!


VacUm

Recommended Posts

Annons
Skojar ni när ni säger att ni får arga PM, eller kan folk inte besinna sig och inse att det är internet vi bråkar på och måste skicka hatbrev privat?

Ja, men folk blir faktiskt upprörda när jag lägger mig i. Jag har full förståelse för det. Det känns ganska ok, faktiskt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skojar ni när ni säger att ni får arga PM, eller kan folk inte besinna sig och inse att det är internet vi bråkar på och måste skicka hatbrev privat?

Ja, men folk blir faktiskt upprörda när jag lägger mig i. Jag har full förståelse för det. Det känns ganska ok, faktiskt!

Haha, jag tycker att det låter lite absurt att folk inte kan hålla sig till trådarna. Skäms de för sina åsikter så att de inte vill vädra dem för alla? Jag tror inte att Fredrik Reinfeldt ringer upp Göran Persson efter en debatt och säger att "du, det var trevligt ikväll men jävlar vilka dumma åsikter du har. Jag håller verkligen inte med dig på något plan. Kan du inte hålla käft nästa gång?"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...