Jump to content
Annons

Inspiration, hänfördhet & känsla


Linus

Recommended Posts

Annons

Har jag konstiga ögon, eller har killen i svart t-shirt konstiga fötter? 😠🙁

Edit: Äre du som spelar, Linus? 😆

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Det här tyckte jag var en vacker bild, Linus! Den fångar essensen i det som många av oss här håller på med. Vi är dedikerade musikskapare som brinner för det vi gör och vi går in i vårt musicerande med full inlevelse. Vår omgivning förstår inte alltid vad det är som får oss så uppe i varv. En del får t o m allt om bakfoten. En del VILL få allt om bakfoten!

Allt detta utläser jag av den lysande bild som Linus delat med sig av. Jag är full av beundran inför killen med gitarren!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här tyckte jag var en vacker bild, Linus! Den fångar essensen i det som många av oss här håller på med. Vi är dedikerade musikskapare som brinner för det vi gör och vi går in i vårt musicerande med full inlevelse. Vår omgivning förstår inte alltid vad det är som får oss så uppe i varv. En del får t o m allt om bakfoten. En del VILL få allt om bakfoten!

Allt detta utläser jag av den lysande bild som Linus delat med sig av. Jag är full av beundran inför killen med gitarren!

Håller med! Killen ger ju järnet trots taskig respons från publiken, en sann live-artist!

Piaff: vem fan stavar järnet med g? inte jag iallafall.

Redigerat av Bunga
Link to comment
Dela på andra sajter

Det här tyckte jag var en vacker bild, Linus! Den fångar essensen i det som många av oss här håller på med. Vi är dedikerade musikskapare som brinner för det vi gör och vi går in i vårt musicerande med full inlevelse. Vår omgivning förstår inte alltid vad det är som får oss så uppe i varv. En del får t o m allt om bakfoten. En del VILL få allt om bakfoten!

Allt detta utläser jag av den lysande bild som Linus delat med sig av. Jag är full av beundran inför killen med gitarren!

Sant!

Är nog bara jag som har lite fördomar mot gitarrister i allmänhet 😎

Okay, misshandla mig inte nu 😆

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Är nog bara jag som har lite fördomar mot gitarrister i allmänhet 😄

Okay, misshandla mig inte nu 😉

Det är lugnt, Wonderboy har samma fördomar!

Nej Du, min vän! Mina åsikter grundar jag på omfattande empiri. Den empirin skaffar jag mig genom mitt dagliga arbete och att läsa vad gitarrister torgför för åsikter på detta forum. Jag älskar dock alla människor, även gitarrister!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är nog bara jag som har lite fördomar mot gitarrister i allmänhet 🙁

Okay, misshandla mig inte nu 😄

Det är lugnt, Wonderboy har samma fördomar!

Nej Du, min vän! Mina åsikter grundar jag på omfattande empiri. Den empirin skaffar jag mig genom mitt dagliga arbete och att läsa vad gitarrister torgför för åsikter på detta forum. Jag älskar dock alla människor, även gitarrister!

Love You underpojken!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...