robinbennich Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 NÄn som vet om man kan köra fl studio pÄ en amd 4400 x2 processor
Danabacken Postat 4 november 2005 Postat 4 november 2005 NĂ„n som vet om man kan köra fl studio pĂ„ en amd 4400 x2 processor Ja, varför skulle inte det gĂ„? đ
robinbennich Postat 4 november 2005 TrÄdstartare Postat 4 november 2005 har ju hört att man Àr tvungen att stÀnga av ena kÀrnan med vissa musikprogram, men fl studio kanske stöder dual-core, eller?
Nexustwins Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 Kolla med fl support... đ (Om du nu har köpt det đ)
android Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 Annars kan man ju alltid titta lite pÄ hemsidan... Verkar (efter ca 30 sekunders koll) som att FL inte stöder dual core. De lÀr ju skryta med det ifall det skulle va sÄ, men jag hittar inget alls om det...
robinbennich Postat 10 november 2005 TrĂ„dstartare Postat 10 november 2005 Kolla med fl support... đ (Om du nu har köpt det đ) vĂ„gar inte köpa det om det inte stödjer dual core...
Nexustwins Postat 10 november 2005 Postat 10 november 2005 aha.. De kanske kan hjĂ€lpa dig med sĂ„nna frĂ„gor ochsĂ„.. đ Enklaste sĂ€ttet Ă€r ju att maila dom..
Nexustwins Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 prova ladda ner en demoversion Jupps en sĂ„n e lĂ€tt Ă„ fĂ„ tag i pĂ„ www.fl-studio.com.. đ±
thesvensk Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Sorry om trÄden kommer upp igen men jag har inte mÀrkt av nÄgra problem med att köra dual-core :S
MindWarp Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Sorry om trÄden kommer upp igen men jag har inte mÀrkt av nÄgra problem med att köra dual-core :S Vet du om man verkligen anvÀnder dualcore? Jag stÄr i lÀge att skaffa ny dator för musikskapande och har just FL och behöver mer krÀm.
Nexustwins Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Sorry om trÄden kommer upp igen men jag har inte mÀrkt av nÄgra problem med att köra dual-core :S Vet du om man verkligen anvÀnder dualcore? Jag stÄr i lÀge att skaffa ny dator för musikskapande och har just FL och behöver mer krÀm. Gammal trÄd ju, Att köra pÄ dualcores ska inte vara nÄgra perblem i sjÀlva programmet. Dock kan vissa VST pluggar inte avÀnda bÄda kÀrnorna samtidigt. Men det Àr inga problem eftersom all nya pluggar ska klara detta & om du anvÀnder Àldre pluggar som tex vaungard kommer dessa att fördela sig pÄ de olika kÀrnorna. //Nexustwins
aburman Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Inge problem att köra pÄ dualcore men FL anvÀnder bara ena kÀrnan.
MindWarp Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Inge problem att köra pÄ dualcore men FL anvÀnder bara ena kÀrnan. Tack. Lite synd, men det Àr ju alltid bra att det fungerar öht...
Nexustwins Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 Inge problem att köra pÄ dualcore men FL anvÀnder bara ena kÀrnan. SÀker pÄ det? Jag ahr kört Fl pÄ Dualcore utan problem, NÀr det tog stopp pÄ min vanliga 3,0 GHZ kunde jag köra Samma projekt pÄ min 3,2 GHZ Dualcore. //Nexustwins
aburman Postat 10 januari 2007 Postat 10 januari 2007 (redigerat) Inge problem att köra pÄ dualcore men FL anvÀnder bara ena kÀrnan. SÀker pÄ det? Jag ahr kört Fl pÄ Dualcore utan problem, NÀr det tog stopp pÄ min vanliga 3,0 GHZ kunde jag köra Samma projekt pÄ min 3,2 GHZ Dualcore. //Nexustwins Iaf. om du kollar i Windows Task Manager sÄ ligger det bara belastning pÄ ena kÀrnan. Troligtvis ÄtgÀrdat till FL7 som Àr pÄ kommande. Redigerat 10 januari 2007 av aburman
Nexustwins Postat 11 januari 2007 Postat 11 januari 2007 Inge problem att köra pÄ dualcore men FL anvÀnder bara ena kÀrnan. SÀker pÄ det? Jag ahr kört Fl pÄ Dualcore utan problem, NÀr det tog stopp pÄ min vanliga 3,0 GHZ kunde jag köra Samma projekt pÄ min 3,2 GHZ Dualcore. //Nexustwins Iaf. om du kollar i Windows Task Manager sÄ ligger det bara belastning pÄ ena kÀrnan. Troligtvis ÄtgÀrdat till FL7 som Àr pÄ kommande. Okey, har sjÀlv kollat i taskmanager. Ser balanserat ut, du kan högerklika pÄ en process & vÀlja kÀrna. Synd att det inte Àr sÄ detaljerat sÄ det gÄr in till VST:er..
aburman Postat 12 januari 2007 Postat 12 januari 2007 FastÀn man har bÄda kÀrnorna ikryssade sÄ anvÀnder FL bara en.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.