tordA Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 (redigerat) Djonas pĂ„ sologura đ -o--------------------o-{ LineUp }-o--------------------o- uppdaterad 8/11-2005 (bĂ€st att skriva Ă„rtal Ă„xĂ„) har utökats med *ScenDrag* för teater-musikalisk aktivitet đ *Musikanter* hedersmedlĂ€m: Eternal Gura: Djonas, Addic59 Mungiga: Grahn SĂ„ng: Emser, Mattias i "Zeb", Karl, Altzi, Rian, Culloden pĂ„ HalfordvrĂ„l Kör: Vallhagen ( vĂ€rldens minsta kör đ ) kretspiano/synt: Brojd Piano: MusicGene (Abmaj7/Bb) Ăggklyvare: TordA Ăgg: Egghuvud (sĂ„ klart ! đ ) Euphonium/Valium, Sidstation: D Vibe Bas: Slaptap ObehĂ€rskad heltids kontrabas: Claypool Trombon: Mats S Saxofon: Falken oĂverhoppad KanCongas: Thimmie Orgel: Dreamland Project *ScenDrag* Gogo dans: ViktorDenStore Allan: Rapid Wanker Kasta getter med besked: Mornel spoken-refrĂ€ng-word: Falk med Sam *komposition, arr* MarĂ€ngen, tbruce, Barsko, addic59, djonas Text: dede *Data, F/x, Mixmaster* Programmering: trummor: SisĂ€ltÀÀ Mixning: ViktorDenStore humpare: wonderboy Musikvideoregissör: tbruce Spelar över: Mossman *Ledningsgruppen* vigillartuffrockmedjĂ€ttedist: Hazard Manager: Linus Torped: Gote Groupiscollector: Roha Dirigent: BurnTheGround Bodyguard (med uppgift att vĂ€gleda paparazzis): musik *StreetTeam* Kaffe & tĂ„rta: Hazard Muffins: Grahn Host: Katla Ălprovare: Katla massösuppvĂ€rmare: Sounden Groupie: Morta đ Redigerat 11 januari 2006 av TordA Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Mig sjĂ€lv pĂ„ mungiga. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Emser pÄ sÄng. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Mattias i "Zeb" pÄ sÄng. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
sisĂ€ltÀÀ Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 (redigerat) Karl pĂ„ sĂ„ng, utan tvekan. Maken till skön röst.. Och jag programmerar gĂ€rna trummor. đ Redigerat 30 oktober 2005 av sisĂ€ltÀÀ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Ken KĂ€ngström Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Brojd pĂ„ kretspiano! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
djonas Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Addic59 pÄ kompgura! Mvh / djonas Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Ken KĂ€ngström Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Addic59 pĂ„ kompgura! đMvh / djonas đ Tackar Jonas! Haha đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 oktober 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 30 oktober 2005 jag tar Ăggklyvare đ BAS ??? vad Ă€r det mer vi behöver.... Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Hazard Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 (redigerat) Jag kan ta pĂ„ mig att stĂ„ bakom the wheels of steel. Men bara, och dĂ„ menar jag bara, i "studio allstars" funklĂ„tar (ifall det blir nĂ„tt sĂ„nt bland "vigillartuffrockmedjĂ€ttedist" killar) đ Om detta inte behövs eller om nĂ„gon annan tar platsen kan jag tĂ€nka mig att vara kaffe- och tĂ„rtansvarig. Kan skaffa referenser pĂ„ den arbetsuppgiften om det önskas. (Fixade i och för sig aldrig varken tĂ„rta eller kaffe till deras rep men kom in gratis pĂ„ ett flertal spelningar) đ Redigerat 30 oktober 2005 av Hazard Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Jag kan vara managern. Jag tar 33% av varje medlems inkomst, ordnar en turné och beordrar er att flytta till ett skatteparadis i VÀstindien. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Grahn fixar muffins. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Hazard Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Finns inget band i vĂ€rlden som behöver muffins! Kaffe och tĂ„rtor skall det vara... Muffins, pffh đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Finns inget band i vĂ€rlden som behöver muffins! Kaffe och tĂ„rtor skall det vara... Muffins, pffh đź đ Vi SKA ha muffins! Vi SKA ha ett all-star-band! Vi SKA ha en förstaplacering pĂ„ den brittiska singellistan i december! Med vilken lĂ„t dĂ„? Den började skrivas redan för 1Âœ Ă„r sedan. đ *host* Studio forum -> Ok, StudioForum's All Star Band Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Hazard Postat 30 oktober 2005 Dela Postat 30 oktober 2005 Vi SKA ha muffins! MĂ€rks ju att detta Ă€r ett oseriöst projekt frĂ„n grunden. Om det Ă€r denna sortens amatörer med (som tydligen inte kan nĂ„gonting om musikbranchen) hoppar jag av. đ Se nu vad du gjort, bandets första ödestigra avhopp đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Jag kan spela : đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Jag kan spela Sidstation đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Gote Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Jag kan vara managern. Jag tar 33% av varje medlems inkomst, ordnar en turnĂ© och beordrar er att flytta till ett skatteparadis i VĂ€stindien. Har du vad som krĂ€vs för managerjobbet? đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
brojd Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 (redigerat) Altzi och Rian pĂ„ sĂ„ng, och Culloden pĂ„ HalfordvrĂ„l! (ja jag vet, de Ă€r mĂ„nga och de Ă€r hĂ„rdrockare, men de sjunger kanonbra...) đ Slaptap pĂ„ bas kanske? addic59: Kretspiano? đ Redigerat 31 oktober 2005 av brojd Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Jag kan spela : đ đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Jag kan dansa lite snyggt i bakgrunden đ Sen Ă€r rĂ€tt bra pĂ„ att mixa ocksĂ„... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 jag fixar brudarna! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Ken KĂ€ngström Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 addic59: Kretspiano? đ Synth! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
claypool Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 MarÀngen & tbruce skriver lÄtarna. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Jag kan vara humpare! SÀg vart jag skall stÀlla grejjorna! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 oktober 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 31 oktober 2005 đ ös pĂ„, jag gör en sammanstĂ€llning i kvĂ€ll đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
claypool Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 Barsko arrar. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 jag kan ta slutackordet Abmaj7/Bb pÄ piano Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
brojd Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 addic59 och djonas som lĂ„tskrivarteam! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Katla (oregistrerad) Postat 31 oktober 2005 Dela Postat 31 oktober 2005 (redigerat) Jag presenterar bandet, dricker öl backstage och tar hand om de snyggare groupiesarna. đ Redigerat 31 oktober 2005 av Katla Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.